Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2017 | 6 (371) | 407-416

Article title

Content marketing a budowanie relacji z klientami

Authors

Content

Title variants

EN
Content Marketing and Creating Relationships with Customers
RU
Контент-маркетинг и формирование отношений с клиентами

Languages of publication

PL EN RU

Abstracts

PL
Celem artykułu jest wskazanie content marketingu jako skutecznego, pozytywnie odbieranego i akceptowalnego narzędzia komunikacji i kreowania wizerunku marek. W szczególności ocenie poddano marketing treści w kontekście budowania interakcji, a w dłuższym okresie także relacji z klientami. W artykule zastosowano podejście badawcze oparte na studiach piśmiennictwa i dostępnych źródłach internetowych oraz zaproponowano procedurę kształtowania relacji z wykorzystaniem content marketingu. Na tej podstawie przedstawiono proces implementacji marketingu treści, jego uwarunkowania oraz kategorie relacji z konsumentami budowane z wykorzystaniem tego rodzaju działań marketingowych.
EN
The aim of article is to present content marketing as an effective, positively perceived and accepted tool of interactive marketing communication and brand image creation. In particular content marketing as the tool of creating interaction and relationships with consumers was evaluated. In the article, there was applied an approach based on a query research of literature and online sources. Based on this, the process of implementation of content marketing, its conditions and category of relationships with consumers building with the use of content marketing were presented.
RU
Цель статьи – указать контент-маркетинг в качестве результативного, положительно воспринимаемого и одабриваемого инструмента коммуникации и формирования имиджа брендов. В особенности оценили маркетинг содер- жания в контексте формирования взаимоотношений, а в более дительный период также отношений с клиентами. В статье применили исследовательский подход, основанный на изучении литературы и на доступных интернет-источ- никах, а также предложили процедуру формирования отношений с ипользованием контент-маркетинга. На этой основе представили процесс внедрения маркектинга содержания, его обусловленности и категории отношений с потребителеми, формируемые с использованием этого вида маркетинговых действий.

Year

Issue

Pages

407-416

Physical description

Contributors

  • Politechnika Lubelska

References

  • Fabiszewski D. (2016), Jak wykorzystać wzrost ruchu w sieci, „Harvard Business Review Polska”, nr 11.
  • Fallon P. (2016), Ryzyko w reklamie przynosi korzyści, „Harvard Business Review Polska”, nr 2.
  • Gordon I.H. (2001), Relacje z klientem. Marketing partnerski, PWE, Warszawa.
  • Gujski Ł. (2016), Inbound – po prostu narzędzie, „Marketing w Praktyce”, nr 9(223).
  • Holt D. (2016), Marka w mediach społecznościowych, „Harvard Business Review Polska”, nr 5.
  • Kotler Ph., Amstrong G., Saunders J., Wong V. (2002), Marketing. Podręcznik akademicki, PWE, Warszawa.
  • Krokosz E., Dąbrowska N. (2002), Budowanie relacji z kluczowymi klientami cz. III., „Marketing w Praktyce”, nr 2(48).
  • Majchrzak M. (2016), Celny content marketing, „Marketing w Praktyce”, nr 5(219).
  • Mitręga M. (2005), Marketing relacji. Teoria i praktyka, CeDeWu, Warszawa.
  • Otto J. (2004), Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, C.H. Beck, Warszawa.
  • Simon H. (2016), Wartość zależy od percepcji klienta, „Harvard Business Review Polska”, nr 11.
  • Soczka A. (2016), 9 miesięcy z content marketingiem, „Marketing w Praktyce”, nr 3(217).
  • Stawarz B. (2015), Content marketing po polsku, jak przyciągnąć klientów, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  • Stępowski R. (2016), Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja, Wydawnictwo Słowa i Myśli, Lublin.
  • (www1) http://nowymarketing.pl/a/2340,przepis-na-content-marketing-infografika [dostęp: 31.03.2017].
  • (www2) http://contentmarketinginstitute.com/ [dostęp: 31.03.2017].

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.desklight-7ff6cc1a-4a6e-493d-877a-119ce26d652d
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.