Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
2(75)
Journal
Edukacja Dorosłych
Publisher
Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
Year
2016
Identifiers
Volume contents
2(75)
article:
Późna dorosłość i starość jako wyzwolenie/zniewolenie stereotypową kobiecością w wybranych koncepcjach myśli feministycznej
(
Zaworska-Nikoniuk D.
), p. 9-18
article:
Binarne życie kobiet w cieniu historii
(
Skibińska E.
), p. 19-28
article:
Kompetencje społeczne na wejściu w dorosłość. Krytyczna analiza podstawy programowej kształcenia ogólnego dla IV etapu edukacyjnego
(
Solarczyk-Szwec H.
,
Kopińska V.
,
Matusiak A.
), p. 29-44
article:
Aktywność kulturalna w doświadczeniu kobiet 50+ i jej emancypacyjny wymiar
(
Słowińska S.
,
Olejarz M.
), p. 45-58
article:
Style życia seniorów chorych na cukrzycę
(
Kościńska E.
), p. 59-70
article:
STUDIOWANIE Z PERSPEKTYWY ELEMENTÓW REALIZACJI ROLI WSPÓLNOTOWEJ WE WSPÓŁCZESNEJ RZECZYWISTOŚCI UNIWERSYTECKIEJ
(
Chorab M.
), p. 71-90
article:
Autokreacja jako sposób budowania własnej dorosłości przez studentów
(
Sladek A.
), p. 91-104
article:
Uwarunkowania osiągnięć młodych kobiet – związek poczucia własnej skuteczności z osiągnięciami akademickimi
(
Kulik A.
,
Frańczyk E.
), p. 105-116
article:
Nowe techniki twórczej dyskusji w kształceniu osób dorosłych-raport z badań eksperymentalnych
(
Okraj Z.
), p. 117-130
article:
Modelowanie jako strategia dydaktyczna w akademickim kształceniu refleksyjnych nauczyciel
(
Agnieszka S.
), p. 131-140
article:
Teatr więzienny jako niekonwencjonalna forma resocjalizacji
(
Szymura A.
,
Szymik E.
), p. 141-150
article:
WARSZTATY PISANIA AUTOBIOGRAFII DLA SŁUCHACZY UNIWERSYTETÓW TRZECIEGO WIEKU. ZAŁOŻENIA – CELE – UWAGI PRAKTYCZNE
(
Krzysztofik M.
), p. 151-162
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.