Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych, Uniwersytet Warszawski
Journal
Przegląd Europejski
Year
2025
Volume
---
Issue
2(76)
Identifiers
Cover
Volume contents
2(76)
article:
The impact of European Green Deal on liberal democracy: a perspective through the lens of Hayek’s book "Road to Serfdom"
(
Wandel J.
), p. 7 - 27
article:
The evolution of the model of Poland’s economic diplomacy in the early 21st century
(
Molendowski E.
,
Polan W.
), p. 29 - 44
article:
The rise and fall of the EU Pilot – an instrument for cooperation and dialogue
(
Boiret K.
), p. 45 - 62
article:
Koncepcja „sądu” na potrzeby postępowania w sprawie odesłania prejudycjalnego
(
Matusiak-Frącczak M.
), p. 63 - 75
article:
The role of the EU’s macro-regional policy in fostering the competitiveness of the Baltic Sea Region. Assessing the policy frameworks
(
Czarnecka-Gallas M.
), p. 77 - 100
article:
Konkurencyjność Polski w eksporcie usług biznesowych opartych na wiedzy (KIBS) w okresie członkostwa w Unii Europejskiej
(
Wyszkowska-Kuna J.
), p. 101 - 121
article:
Fostering economic growth in the EU through the sustainable finance
(
Kłos A.
,
Latoszek E.
), p. 123 - 146
article:
Rethinking globalisation: changing globalisation leaders as a signal of the reglobalisation process
(
Śliwiński P. P.
), p. 147 - 164
article:
Intra-industry trade intensity between Poland and key economic partners: evidence from 2000–2022
(
Czarny E.
,
Folfas P.
,
Szarek-Piaskowska A.
), p. 165 - 183
article:
Priorytety Komisji Europejskiej w kadencji 2024–2029: znaczenie kompromisów w obliczu wyzwań politycznych i globalnych
(
Sienkiewicz K.
), p. 185 - 193
article:
Jak żyć w postkognitywnej rzeczywistości
(
Zweiffel Ł.
), p. 195 - 200
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.