Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Badania Gier (Games Research Association of Poland)
Journal
Homo Ludens
Year
2019
Volume
---
Issue
1(12)
Identifiers
ISSN
2080-4555
Cover
Volume contents
1(12)
article:
Can a Developed Structure be Transparent? The Analysis of Witcher 3: Wild Hunt Interface with Regard to its Influence on the Player’s Immersion
(
Gozdowska K.
), p. 13-35
article:
Niepewność w grach – potencjalne korzyści i straty
(
Skok K.
), p. 37-54
article:
OneBookShelf Community Content Programs and the Polish RPG Fandom
(
Golonka M.
), p. 59-74
article:
Perma-dying Worlds and the Limit of Eternal Return in Digital Games
(
Imbierowicz E.
), p. 77-91
article:
Ksenofobiczna gra w Japonię – przykład ekstremalny międzykulturowej narracji niedbałej
(
Jabłoński A.
), p. 94-106
article:
Agresywne światy – agresja i samoocena a style gry graczy MMORPG
(
Łojszczyk A.
,
Surdyk A.
), p. 109-133
article:
Uncanny Valley in Video Games: An Overview
(
Ratajczyk D.
), p. 135-148
article:
Two Faces of Flow: Preliminary Results From a Game Addiction Study
(
Skok K.
), p. 151-169
article:
Cywilnoprawna problematyka wykorzystania gry komputerowej jako narzędzia promocji: in-game advertising oraz advergaming
(
Szpyt K.
), p. 171-191
article:
From Symbolism to Realism. Physical and Imaginary Video Game Spaces in Historical Aspects
(
Tołkaczewski F.
), p. 193-212
article:
Glitch as the Representation of the Uncanny in Oxenfree (2016)
(
Waszkiewicz A.
), p. 213-225
article:
Co jest źródłem satysfakcji gracza? O kluczowej roli wymiany autystycznej w grach komputerowych
(
Winnicki Ł.
), p. 227-251
article:
Recenzja monografii Kamila Szpyta Obrót dobrami wirtualnymi w grach komputerowych. Studium cywilnoprawne
(
Mądel M.
), p. 255-264
article:
A Play of Bodies. How We Perceive Videogames by Brendan Keogh
(
Waszkiewicz A.
), p. 267-272
article:
760 prac dyplomowych na temat gier komputerowych wykonanych w 11 polskich uniwersytetach do wiosny 2019
(
Szymala J.
), p. 277-281
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.