Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Journal
Neofilolog
Year
2019
Volume
---
Issue
52/2
Identifiers
Cover
Volume contents
52/2
article:
L’INTERCULTUREL, UNE COMPOSANTE PARMI D’AUTRES DE LA COMPÉTENCE CULTURELLE
(
Puren C.
), p. 213-226
article:
DISMANTLING INTERCULTURAL COMPETENCE – A PROPOSAL FOR INTERPRETING THE CONCEPT OF CRITICAL CULTURAL AWARENESS IN AN L2 TEACHING CONTEXT
(
Cierpisz A.
), p. 227-243
article:
KU KONCEPTUALIZACJI WRAŻLIWOŚCI KULTUROWEJ W RAMACH MODELU KOMPETENCJI (INTER)KULTUROWEJ NA GRUNCIE WSPÓŁCZESNEJ GLOTTODYDAKTYKI
(
Waszau A.
), p. 245-262
article:
O TRUDNOŚCIACH GLOTTODYDAKTYKÓW Z KONCEPTUALIZACJĄ POJĘCIA ŚWIADOMOŚCI INTERKULTUROWEJ. REFLEKSJA METAGLOTTODYDAKTYCZNA
(
Griso G. M.
), p. 263-277
article:
KSZTAŁCENIE INTERKULTUROWE W DYDAKTYCE JĘZYKA NIEMIECKIEGO W POLSCE I W BADANIACH GERMANISTÓW. ANALIZA PORÓWNAWCZA WYBRANYCH DOKUMENTÓW I MATERIAŁÓW GLOTTODYDAKTYCZNYCH
(
Adamczak-Krysztofowicz S.
,
Mihułka K.
), p. 281-297
article:
INTERKULTURELLE KOMPETENZ IN DER TRANSLATIONSDIDAKTIK VON DER THEORIE ZUR PRAXIS
(
Hinc J.
), p. 299-311
article:
THEORETICAL CONSIDERATIONS FOR DEVELOPING INTERCULTURAL SENSITIVITY THROUGH TRANSLATION ACTIVITIES: BEYOND THE MONOLINGUAL PREMISE IN FOREIGN LANGUAGE EDUCATION
(
Lankiewcz H.
,
Wąsikiewicz-Firlej E.
), p. 313-333
article:
ANALYSE DES PROPOS TENUS PAR DES REFUGIÉS MINEURS NON ACCOMPAGNÉS DANS DES TEXTES IDENTITAIRES. NOUVEAUX VECTEURS D’INCLUSION ?
(
Gatsi G.
), p. 335-349
article:
COMMENT LA RÉFLEXION SUR LE TRANSCULTURING CONDUIT À REPENSER LA COMPÉTENCE INTERCULTURELLE
(
Narcy-Combes J.-P.
), p. 353-371
article:
THE PERFORMATIVE IN SECOND LANGUAGE EDUCATION: AN EXAMPLE OF THE COMPLEXITY OF THE DISCIPLINE
(
Blaszk M.
), p. 373-387
article:
MIĘDZYKULTUROWOŚĆ JAKO PRZESTRZEŃ DLA TRANSDYSCYPLINARNEJ METAANALIZY W GLOTTODYDAKTYCE I PEDAGOGICE MIĘDZYKULTUROWEJ – POLA WSPÓŁ-/ NIEZALEŻNOŚCI POJĘĆ, PARADYGMATÓW I CELÓW KSZTAŁCENIA
(
Karpińska-Musiał B.
,
Orchowska I.
), p. 389-410
article:
SUBIEKTYWNA REFLEKSJA GLOTTODYDAKTYKA PO LEKTURZE KSIĄŻKI WERONIKI WILCZYŃSKIEJ, MACIEJA MACKIEWICZA I JAROSŁAWA KRAJKI KOMUNIKACJA INTERKULTUROWA. WPROWADZENIE WYDAWNICTWO NAUKOWE UAM, POZNAŃ 2019, SS. 685
(
Jaroszewska A.
), p. 411-418
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.