Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
157
Journal
Studia Ekonomiczne
Publisher
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Year
2013
Identifiers
Volume contents
157
article:
European Communication Monitor 2012 - kierunki zmian w komunikowaniu
(
Rydzak W.
), p. 9 -21
article:
Blogi jako platforma komunikowania na przykładzie blogów uczelnianych
(
Hope E.
), p. 22-33
article:
Wykorzystanie narzędzi blog miningu w pracy menedżera public relations i dziennikarza
(
Kania K.
,
Kozłowski R.
,
Łukaszewicz W.
), p. 34-46
article:
Wykorzystanie mediów społecznościowych do budowania kapitału społecznego
(
Wronka M.
,
Saryusz-Wolska H.
), p. 47-57
article:
CRS 2.0, czyli wykorzystanie mediów społecznościowych w kampaniach społecznej odpowiedzialności biznesu - studium przypadku z rynku polskiego
(
Proszowska A.
), p. 58-65
article:
Wykorzystanie nowych mediów w promocji idei społecznej odpowiedzialności uczelni
(
Gołuchowski J.
,
Losa-Jonczyk A.
), p. 67-78
article:
Media społecznościowe w zarządzaniu sytuacją kryzysową organizacji na przykładzie firmy Wedel sp. z o.o.
(
Kotas M.
), p. 79-92
article:
Akceleracja procesu komunikowania się w dobie mediów społecznościowych. implikacja dla zarządzania kryzysowego w organizacji
(
Kiczka M.
), p. 93-107
article:
Możliwości wykorzystania kodów dwuwymiarowych w dostępie do informacji za pomocą urządzeń mobilnych
(
Staś T.
), p. 108-122
article:
Efekty budowania wizerunku marki poprzez serwisy społecznościowe - badanie opinii internautów pokolenia y
(
Moroz M.
), p. 123-132
article:
Aktywność w mediach społecznościowych jako element kształtowania własnego wizerunku dla potencjalnego pracodawcy : wyniki badań
(
Mendryk I.
), p. 134-147
article:
Kształtowanie wizerunku placówki podstawowej opieki zdrowotnej w kontekście roli lekarza rodzinnego
(
Holecki T.
,
Skrzypek M.
,
Szlapa M.
), p. 149-156
article:
Społeczna nieodpowiedzialność biznesu a kampania odbudowywania wizerunku (na przykładzie koncernu BP)
(
Ławniczak R.
,
Porzucek R.
), p. 157-170
article:
CRS w praktyce : próba realizacji społecznej odpowiedzialności przez sektor energetyczny w Polsce : studium przypadku
(
Adamus-Matuszyńska A.
), p. 171-184
article:
Teoretyczne aspekty pojęcia reputacja
(
Gołata K.
), p. 185-193
article:
Determinanty wykorzystania współczesnych targów jako skutecznego narzędzia realizowania celów public relations
(
Gębarowski M.
), p. 194-203
article:
Konceptualizacja pojęcia public relations
(
Deszczyński P.
), p. 204-216,
article:
Public relations wewnętrzne - rzecz o granicach
(
Trębecki J.
), p. 217-224
article:
Kampania społeczna w teorii i praktyce
(
Tarczydło B.
), p. 225-234
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.