Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna
Journal
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie
Year
1999
Volume
---
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce
(
Altkorn J.
), p. 9-17
article:
Polityka cen przedsiębiorstw handlowych i jej uwarunkowania
(
Szumilak J.
), p. 19-26
article:
Targi jako czynnik aktywizacji rynku regionalnego
(
Szromnik A.
), p. 27-44
article:
Rola pośredników w procesie sprzedaży usług ubezpieczeniowych
(
Sordyl G.
), p. 45-51
article:
Marketing usług budowlanych
(
Belniak S.
), p. 53-58
article:
Komunikacja społeczna czy marketing polityczny?
(
Ciepiela R.
), p. 59-67
article:
Sprzedaż bezpośrednia jako kanał dystrybucji gospodarstw rolnych
(
Cieśla S.
), p. 69-77
article:
Marketing a interfuzja
(
Famielec J.
), p. 79-88
article:
Rola i funkcje oraz aspekty jakościowe badań marketingowych przeprowadzanych dla przedsiębiorstw przemysłowych
(
Janka E.
,
Ligowska K.
), p. 89-96
article:
Nowe produkty bankowe formą strategii marketingowej banków (na przykładzie kart płatniczych)
(
Karcz B.
,
Malec M.
), p. 97-108
article:
Dobór kanałów dystrybucji na przykładzie branży budowlanej
(
Kiepura-Czubacka M.
), p. 109-115
article:
Zastosowanie koncepcji marketingu w węzłowych obszarach zarządzania firmą
(
Kozioł L.
,
Wojtowicz A.
), p. 117-129
article:
Alians jako strategia przedsiębiorstwa w warunkach konkurencji
(
Kukuła U.
), p. 131-140
article:
Wykorzystanie sieci Internet dla celów komunikacji marketingowej
(
Kuziak M.
), p. 141-149
article:
Strategia wprowadzania produktu na rynek na przykładzie branży budowlanej
(
Malec E.
), p. 151-158
article:
Strategie konkurowania polskich banków ‒ wybrane aspekty
(
Płonka M.
), p. 159-178
article:
Strategie marketingowe firm z kapitałem rodzimym i zagranicznym (analiza porównawcza)
(
Rawski M.
), p. 179-191
article:
Marketing w działalności developerskiej w budownictwie mieszkaniowym
(
Rudnicki A.
), p. 193-200
article:
Marketing bezpośredni w Polsce (na przykładzie korporacji Amway)
(
Siekierski J.
), p. 201-207
article:
Innowacja jako strategia wprowadzania nowego produktu (na przykładzie proszku do prania Perła)
(
Stanienda J.
), p. 209-221
article:
Zachowania nabywców usług turystyki wiejskiej w Polsce
(
Strzembicki L.
), p. 223-235
article:
Organizacyjne uwarunkowania marketingu w polskich przedsiębiorstwach
(
Strzyżewska M.
), p. 237-264
article:
Nowe produkty w strategiach przedsiębiorstw przemysłu spirytusowego (na przykładzie Polmosu Białystok)
(
Wnorowski H.
), p. 265-276
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.