Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2011 | 1 | 79-89

Article title

Martinusa J. Langevelda koncepcja pedagogiki jako systematycznej wiedzy o sytuacji wychowawczej

Content

Title variants

Languages of publication

PL

Abstracts

Keywords

Year

Issue

1

Pages

79-89

Physical description

Contributors

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

References

  • Ablewicz K. (1993). Hermeneutyczno-fenomenologiczna perspektywa badań pedagogicznych. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
  • Ablewicz K. (2003). Teoretyczne i metodologiczne podstawy pedagogiki antropologicznej. Studium sytuacji wychowawczej, Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
  • Ablewicz K. (2004). Szkoła, jako antropologiczne zadanie człowieka. W: K. Polak (red.) Edukacja kulturalna w szkole. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
  • Hohmann M. (1971). Die Pädagogik M.J.Langevelds. Untersuchungen zu seinem Wissenschaftsverständnis. Bochum: Kamp.
  • Langeveld M.J. (1965). Einführung in die Pädagogik. Stuttgart

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.desklight-96dc0d0c-622b-4a25-8d76-b6499beb8fe6
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.