Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Journal
Handel Wewnętrzny
Year
2016
Volume
---
Issue
4 (363)
Identifiers
ISSN
0438-5403
Cover
Volume contents
4 (363)
article:
Zmiany w obszarze strategii marketingowych małych i średnich przedsiębiorstw w okresie spowolnienia gospodarczego
(
Bachnik K.
), p. 5-15
article:
The Role of Dynamic Marketing Capabilities in Creation of Competitive Advantage of Commercial Chains
(
Bilińska-Reformat K.
), p. 16-24
article:
W poszukiwaniu paradygmatu marketingu analitycznego
(
Golik-Górecka G.
), p. 25-32
article:
The Role of Mobile Apps in Contemporary Marketing in Poland
(
Gracz L.
), p. 33-43
article:
Możliwości rozwoju rynku usług dla rdzennej ludności wiejskiej w wieku 60 plus
(
Gutkowska K.
,
Słaby T.
), p. 44-55
article:
Formy działalności prosumpcyjnej wybranych grup nabywców finalnych.
(
Iwanicka A.
), p. 56-68
article:
The Influence of Foreign Direct Investment on International Technology Transfer
(
Kohut M.
), p. 69-76
article:
Public Relations and Relationship Marketing of Higher Education Facilities in the Time of New Media
(
Koszembar-Wiklik M.
), p. 77-87
article:
Wiedzochłonność obszarów wiejskich w warunkach zrównoważonego rozwoju
(
Kozera-Kowalska M.
,
Kalinowski S.
), p. 88-100
article:
Przyszłość marketingu – wymiar koncepcyjny, organizacyjny i implementacyjny
(
Kozielski R.
), p. 101-109
article:
Budowanie satysfakcji pacjenta na podstawie zaufania - studium empiryczne rynku usług medycznych
(
Krot K.
,
Rudawska I.
), p. 110-121
article:
Lokowanie marek w wydawnictwach drukowanych
(
Kulykovets O.
,
Górska-Warsewicz H.
), p. 122-131
article:
The Role of Residents in Increasing the Attractiveness of a Territorial Mega-product
(
Kuźniar W.
), p. 132-141
article:
Misja konsumenta we współczesnym świecie
(
Małysa-Kaleta A.
), p. 142-152
article:
Metodyczne aspekty pomiaru deklaratywnych i utajonych postaw
(
Marciniak B.
), p. 153-161
article:
Poland’s Impact on the Development of Ukraine’s Western Region under the Ukraine-EU Association Agreement
(
Mikhel R.
), p. 162-174
article:
Usługi reklamowe w procesie kształtowania pozycji rynkowej przedsiębiorstw – skala i perspektywy wykorzystania
(
Nowacki R.
), p. 175-191
article:
The Diversity of Behaviour by Young People in the Process of Purchasing Insurance Services
(
Nowotarska-Romaniak B.
), p. 192-201
article:
The Young Consumer in the Ukrainian e-Commerce Market
(
Pachkovskyy Y.
,
Maksymenko A.
), p. 202-216
article:
Analiza komercjalizacji wyników badań naukowych, wsparcia przedsiębiorczości akademickiej oraz prowadzenia działalności gospodarczej przez szkoły wyższe w Polsce – wybrane aspekty
(
Piotrowska-Piątek A.
), p. 217-229
article:
Zachowania konsumentów a nowoczesny marketing na rynku usług transportowych
(
Rosa G.
), p. 230-239
article:
Zachowania finansowe gospodarstw rolnych
(
Ryś-Jurek R.
), p. 240-254
article:
Conversion of Customer Experience and Its Impact on Brand Community – the Thermomix Analytical Model
(
Skorek M.
), p. 255-266
article:
Wzrost sprzedaży płyt gramofonowych w II dekadzie XXI wieku − charakterystyka zjawiska sprzecznego z trendami światowego rynku fonograficznego
(
Smoleń T.
), p. 267-276
article:
Market Information System in Enterprise Marketing Management
(
Sobczyk G.
), p. 277-289
article:
Komunikacja rynkowa w przedsiębiorstwach gastronomicznych jako element tożsamości tych przedsiębiorstw – wyniki badań
(
Stangierska D.
,
Krajewski K.
), p. 290-302
article:
Conceptual and Methodical Aspects of Realisation the Export-Oriented Strategy of Economic Growth
(
Struk O.
), p. 303-312
article:
Tworzenie i zawłaszczanie wartości na rynku B2B
(
Światowiec-Szczepańska J.
), p. 313-324
article:
The Internet of Things – Digital Revolution in Offline Market. Opportunity or Threat?
(
Tarabasz A.
), p. 325-337
article:
Marketing Innovations and Modernisation of Value for Customer in the Market of High Technology Products
(
Wiechoczek J.
), p. 338-349
article:
Downshifting – koncepcja nowego stylu życia w małym mieście
(
Zadęcka E.
), p. 350-360
article:
Challenges of Sustainable Consumption: Voluntary Simplicity as a Social Movement
(
Zrałek J.
), p. 361-371
article:
Wykorzystanie public relations w działaniach wiejskich jednostek terytorialnych
(
Zrobek J.
), p. 372-382
article:
Czynniki różnicujące skłonność do zaakceptowania nowych produktów żywnościowych
(
Żakowska-Biemans S.
), p. 384-398
article:
Marketingowe public relations a media społecznościowe – szanse i zagrożenia
(
Żbikowska A.
), p. 399-409
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.