Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2018 | 525 | 21-31

Article title

„Osobliwości nauk społecznych” a rygor metodologiczny badań marketingowych

Authors

Content

Title variants

Languages of publication

PL EN

Abstracts

PL
Celem artykułu jest refleksja nad implikacjami, jakie specyfika nauk ekonomicznych stwarza badaniom marketingowym. Rozważania oparto na O osobliwościach nauk społecznych – cennym studium wybitnego polskiego socjologa S. Ossowskiego. Strukturę „osobliwości” w artykule ujęto w dwie podstawowe grupy elementów: problemy pojęć („perypetie pojęciowe”) i terminologia („aparatura pojęciowa”). Skupiają one w sobie szczegółowe kwestie definiowania kategorii, precyzji języka, aspektu badań, charakteru sporów naukowych oraz ciągłości w nauce i stosunku do poprzedników. Każde z tych zagadnień jest „odczytane” w artykule poprzez nawiązanie do standardów i kryteriów oceny rygoru metodologicznego badań marketingowych.

Contributors

author

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.desklight-9d1975e9-9634-429e-adfe-82746cce4ca3
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.