Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2014 | 3 | 256-260

Article title

Recenzja książki Profesjonalizm w edukacji muzycznej. Propozycje dla zmieniającej się szkoły, red. Renata Gozdecka i Agnieszka Weiner, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2013, 214 s.

Authors

Content

Title variants

Languages of publication

PL

Abstracts

Keywords

Year

Issue

3

Pages

256-260

Physical description

Dates

published
2014

Contributors

author

References

  • Barnes D., Nauczyciel i uczniowie: od porozumiewania się do kształcenia, WSiP, Warszawa 1988.
  • Bullough R.V., Początkujący nauczyciel: studium przypadku, GWP, Gdańsk 2009.
  • Dewey J., Szkoła i dziecko, Wydawnictwo Akademickie ŻAK, Warszawa 2006 .
  • Dzierzgowska I., Wspinaczka po stopniach awansu, Warszawa 2001.
  • hektor.umcs.lublin.pl/~agnieszkaweiner/
  • Henderson H.Ch., Nowe wychowanie, Gebethner i Wolff, Warszawa 1925.
  • Kawecki I., Wprowadzenie do wiedzy o szkole, Impuls, Kraków 2003.
  • Maslach Ch., Wypalanie się: utrata troski człowieka, [w:] G. Zimbardo, F.L. Ruch, Psychologia i życie, Warszawa 1994.
  • Profesjonalizm w edukacji muzycznej, Propozycje dla zmieniającej się szkoły, red. Gozdecka R., Weiner A., Wydawnictwo UMCS, Lublin 2013.
  • Przybyła H., Psychologiczne koszty zespołu wypalenia zawodowego wśród nauczycieli a kierunki pomocy psychologicznej, [w:] Zdrowie psychiczne w zawodzie nauczycielskim, red. T. Rongińska T., Gaida W., Schaarschmidt U., Zielona Góra-Potsdam 1998.
  • Sęk H., Specyfika wypalenia u nauczycieli, [w:] Wypalenie zawodowe – psychologiczne mechanizmy i uwarunkowania, red. H. Sęk, Zakład Wydawniczy K. Domke, Poznań 1996.
  • umcs.pl/pl/addres-book-employee,826,pl.html

Document Type

Publication order reference

Identifiers

ISSN
2083-1226

YADDA identifier

bwmeta1.element.desklight-a26d9bec-7d82-4fd8-852f-836a194a2da9
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.