Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Journal
Rozprawy Społeczne
Year
2019
Volume
13
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Nawet gdyby inni od was nie wymagali…” – o samowychowaniu człowieka młodego
(
Sorkowicz A.
), p. 7-16
article:
The category of freedom in Catholic social teaching
(
Wódka M.
), p. 17-22
article:
Wpływ mass mediów na życie mieszkańców wsi Stara Kornica
(
Adamowicz M.
,
Zańko J.
), p. 23-33
article:
Oddziaływanie mass mediów na kształtowanie stylu życia dzieci klas 4-6 w bialskich szkołach podstawowych
(
Siedlecka M.
,
Żukiewicz-Sobczak W.
,
Sobczuk S.
), p. 34-42
article:
Wspólne podążanie za dzieckiem - współpraca personelu klubu dziecięcego z rodzicami
(
Kuca B.
), p. 43-48
article:
Rodzina a terapia dzieci niepełnoletnich w Ośrodku Rehabilitacji dla Osób Uzależnionych od Substancji Psychoaktywnych w Pałęgach
(
Pawelec J.
), p. 49-56
article:
Uwarunkowania potrzeb zdrowotnych realizowanych przez aktywność fizyczną osób starszych
(
Kubińska Z.
,
Pańczuk A.
), p. 57-63
article:
Motywy podejmowania aktywności fizycznej w czasie wolnym przez studentów trenujących i nietrenujących
(
Stępień E.
,
Stępień J.
,
Olesiejuk M.
), p. 64-71
article:
Stosowanie leków przeciwbólowych w różnych grupach wiekowych z uwzględnieniem relacji międzypokoleniowych
(
Weiner M.
,
Tokarska-Rodak M.
,
Bida A.
), p. 72-79
article:
Recenzja książki Jadwigi Plewko, Wioletty Szymczak, Tomasza Adamczyka Doświadczenie rozwoju w życiu polskich migrantów w Wielkiej Brytanii. Praca – rodzina – religijność – partycypacja, Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, Lublin 2018, ss. 229
(
Mariański J.
), p. 80-83
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.