Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy
Journal
Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy
Year
2017
Volume
---
Issue
2(23)
Identifiers
Cover
Volume contents
2(23)
article:
Wykorzystanie diagramu Pareto – Lorenza do analizy postojów /przestojów odstawy urobku
(
Hibner M.
)
article:
Teatroterapia – wokół celów i sposobów realizacji
(
Stefańska A.
)
article:
Mandala w sztuce i w terapii
(
Plucińska K.
)
article:
Wychowanie dzieci i młodzieży do bezpieczeństwa w ujęciu aksjologicznym
(
Sępowicz-Buczko K.
,
Skwarek B.
)
article:
Terapia zabawą ( ludoterapia)
(
Furmanowska M.
)
article:
Państwowe Gimnazjum i Liceum dla Dorosłych Przy Korpusie Bezpieczeństwa Wewnętrznego w Legnicy
(
Jaworska K.
)
article:
Ograniczenie skutków niepełnosprawności poprzez likwidację barier architektonicznych
(
Muzyczka K.
)
article:
Myśl polityczna i prawna obozu rządzącego w Polsce w latach 1935 –1939. Zarys problematyki
(
Chłopecki T.
)
article:
Polychoral music trends in Poland in the 17th century
(
Ślusarczyk D.
)
article:
Terapia tańcem i ruchem kluczem do świata wewnętrznego osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(
Rojewska-Nowak A.
)
article:
Nanoemulsje roślinnych olejków eterycznych oraz ich zastosowanie w utrwalaniu żywności
(
Kordala N.
)
article:
Neoplemiona fanów, czyli o tym, jak przenika się świat online i offline na przykładzie wybranych społeczności
(
Rzewuska B.
)
article:
Sytuacja socjalnoprawna rodziny a problem ubóstwa
(
Sierpowska I.
)
article:
Partycypacja w kulturze dzieci z rodzin alkoholowych – w jakościowej strategii badawczej
(
Grzelecka E.
)
article:
Badanie subkultur w Internecie na przykładzie społecznego świata fantastyki
(
Kaszkowiak Ł.
)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.