PL EN


2013 | 13 | 254-258
Article title

Uniwersytet we współczesnym świecie techniki i konsumpcji

Content
Title variants
RU
Университет в современном мире техники и потребления
EN
The University in Contemporary World of Technology and Consumption
Languages of publication
PL
Abstracts
Keywords
Contributors
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
References
  • Bauman T. 2011. „Złudna efektywność uniwersytetu przedsiębiorczego”. Ars Educandi VII : 44–70.
  • Bauman Z. 2007. Szanse etyki w zglobalizowanym świecie. Kraków: Wyd. Znak.
  • Chmielecki P. 2011. „Młody człowiek w sieci wobec nadmiaru informacji”. Szkoła – Zawód – Praca 2.
  • Chmielecki P. 2011. Wirtualizacja sposobem na poszerzenie świadomości technicznej ucznia. W Projektowanie w komputerowym wspomaganiu procesu dydaktycznego, E. Baron-Polańczyk (red.). Zielona Góra: Wyd. UZ.
  • Firedman M. 1984. Kapitalizm i wolność. Warszawa: wyd. Maraton.
  • Potulica E. 2010. Teoretyczne podstawy neoliberalizmu a jego praktyka. W Neoliberalne uwikłania edukacji, E. Potulica, J. Rutkowiak (red.). Kraków: Wyd. Impuls.
  • Siemieniecki B. 2003. Zagrożenia wynikające z powszechnego wprowadzenia technologii informacyjnej do życia człowieka. W Edukacja – Kultura – Teologia. Studia ofiarowane Księdzu Profesorowi Jerzemu Bagrowiczowi z okazji 65. rocznicy urodzin, K. Konecki, I. Werbiński (red.). Toruń: Wyd. UMK.
  • Sowa K.Z. 2009. Gdy myślę uniwersytet ... Kraków: Wyd. UJ.
  • Twardowski K. 1992. Wybór pism psychologicznych i pedagogicznych. Warszawa.
  • Tyburski W. 2009. „Tadeusz Czeżowski o etosie uczonego i zadaniach uniwersytetu”. Ruch Filozoficzny nr 4.
  • Witkowski L. 2000. Uniwersytet wobec zderzenia wizji nowoczesności w kulturze. W Psychologiczno-edukacyjne aspekty przesilenia systemowego, Z. Kwieciński, J. Brzeziński (red.). Toruń: Wyd. UMK.
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-aaa940d2-f983-414c-ade2-f72e49ddad71
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.