Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
Journal
Roczniki Nauk Społecznych
Year
2014
Volume
6(42)
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Polityk zawodowy czy obywatelski
(
Wójcik S.
), p. 9-20
article:
Newralgiczne obszary doradztwa politycznego
(
Kolczyński M.
), p. 21-37
article:
Rynek doradztwa politycznego w III RP
(
Zaręba A. M.
), p. 57-75
article:
Kampania przed referendum akcesyjnym Polski do UE w kontekście doradztwa politycznego
(
Marczewska-Rytko M.
), p. 77-94
article:
Radiowa reklama wyborcza - polecać czy odradzać (uwagi politologa)
(
Łukasik-Turecka A.
), p. 95-109
article:
Social media marketing - kreowanie wizerunku polityka w przestrzeni wirtualnej na przykładzie liderów polskiej sceny politycznej
(
Adamik-Szysiak M.
), p. 111-136
article:
Teoretyczne aspekty kreacji negatywnego wizerunku politycznego
(
Turska-Kawa A.
), p. 137-154
article:
Pozycja kobiety w dokumentach ONZ a praktyka w wybranych państwach świata
(
Stankiewicz W.
), p. 155-183
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.