Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Journal

2015 | 2(9) | 327-335

Article title

Różne oblicza kapitału społecznego. Piotr Mikiewicz "Kapitał społeczny i edukacja"

Selected contents from this journal

Title variants

EN
Different faces of social capital: Piotr Mikiewicz. Kapitał społeczny i edukacja

Languages of publication

PL

Abstracts

Keywords

Journal

Year

Issue

Pages

327-335

Physical description

Contributors

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu; Wydział Ekonomii; Katedra Pracy i Polityki Społecznej

References

  • Fine B. 2010. Theories of Social Capital. Researchers Behaving Badly, Pluto Press.
  • Growiec K. 2011. Kapitał społeczny. Geneza i społeczne konsekwencje, SWPS.
  • Klimowicz M., Bokajło W., red. 2010. Kapitał społeczny – interpretacje, impresje, operacjonalizacja, Wydawnictwo Fachowe CeDeWu.
  • Mikiewicz P. 2014. Kapitał społeczny i edukacja, Wydawnictwo Naukowe PWN.
  • Musoba G., Baez B. 2009. The cultural capital of cultural and social capital: An economy of translations, [w:] Higher Education: Handbook of Theory and Research 24, red. J.C. Smart, Springer.
  • Portes A. 1998. Social Capital: Its Origins and Applications in Modern Sociology, „Annual Review of Sociology”, nr 24, s. 1–24.
  • Putnam R.D. 2008. Samotna gra w kręgle: upadek i odrodzenie wspólnot lokalnych w Stanach Zjednoczonych, tłum. P. Sadura i S. Szymański, Wydawnictwo Akademickie i Profesjonalne.
  • Reay D. 2004. It’s All Becoming a Habitus’: Beyond the Habitual Use of Habitus in Educational Research, „British Journal of Sociology of Education”, vol. 25, nr 4, s. 431–444.
  • Skawińska E., red. 2012. Kapitał społeczny w rozwoju regionu, Wydawnictwo Naukowe PWN.

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.desklight-b0fb2e76-70fc-4592-af7e-81623a1b412f
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.