Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Journal
Handel Wewnętrzny
Year
2017
Volume
---
Issue
2 (367)
Identifiers
ISSN
0438-5403
Cover
Volume contents
2 (367)
article:
Mobile Technology Solutions in Business Communications – New Tools in Practical Implementation
(
Badzińska E.
), p. 5-16
article:
Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
(
Bajdak A.
), p. 17-27
article:
Zachowania konsumentów na rynku soków i ich wybrane uwarunkowania
(
Balon U.
,
Dziadkowiec J.
,
Kafel P.
,
Nowicki P.
,
Prusak A.
,
Sikora T.
), p. 28-44
article:
Atrakcyjność modelki a percepcja i efektywność reklamy na przykładzie produktów do pielęgnacji ciała
(
Disterheft A.
), p. 45-55
article:
Internal branding in organization in the context of internal corporate communication
(
Dryl T.
), p. 56-68
article:
Managing design process. Exploring the differences in and the relationship between the analytical, multiplying and visionary design process
(
Dziadkiewicz A.
), p. 69-81
article:
Digitalizacja komunikacji marketingowej na rynku dóbr luksusowych
(
Dziakowicz-Grudzień A.
), p. 82-93
article:
Implementation of ambient marketing by organizations in Poland
(
Flieger M.
), p. 94-102
article:
Wpływ Internetu na zachowania współczesnych konsumentów wobec żywności
(
Gębski J.
,
Kosicka-Gębska M.
,
Tul-Krzyszczuk A.
), p. 103-112
article:
Selfie i jego rola w komunikacji marki
(
Hajdas M.
), p. 113-124
article:
The Role of Branding in the Non-profit Organizations
(
Iwankiewicz-Rak B.
,
Mróz-Gorgoń B.
), p. 125-134
article:
Nowe media i techniki promocji jako innowacje marketingowe w sieciach sklepów dyskontowych
(
Jasiulewicz A.
,
Takemura M.
), p. 135-144
article:
Witryny i aplikacje mobilne w komunikacji marek odzieżowych
(
Kall J.
), p. 145-155
article:
Beer as a retail product category from perspective of younger adult consumers – the gender analysis
(
Knezevic B.
,
Skrobot P.
,
Delic M.
), p. 156-169
article:
Czy neuroeksploracje mogą pomóc nieznanym markom? Teoretyczne i metodyczne implikacje
(
Koczerga M.
,
Nowak L.
), p. 170-180
article:
Charakterystyka innowacyjnego konsumenta żywności na podstawie wyników badania jakościowego
(
Kowalczuk I.
), p. 181-193
article:
Gamification in Poland – what do the people think?
(
Kozłowska I.
), p. 194-200
article:
Komunikacja w relacji lekarz-pacjent a budowanie zaufania
(
Krot K.
,
Rudawska I.
), p. 201-213
article:
Motywacja do korzystania z modelu „płać, ile chcesz”
(
Krzyżanowska M.
,
Tkaczyk J.
), p. 214-225
article:
Sensory marketing as a new tool of supporting the marketing communication process in tourism services sector
(
Kuczamer-Kłopotowska S.
), p. 226-235
article:
Fair trade certification as a way of communicating with a customer in the polish market
(
Kulig-Moskwa K.
,
Nogieć J.
), p. 236-246
article:
Specificity of marketing communication in a sports organisation
(
Kuźbik P.
), p. 247-258
article:
Publiczność muzealna w świetle badań marketingowych – od frekwencji do satysfakcji klienta
(
Macalik J.
,
Pluta-Olearnik M.
), p. 259-269
article:
Social media in company’s communication with investors
(
Mikołajewicz-Woźniak A.
,
Scheibe A.
), p. 270-279
article:
Towards Responsible Consumption – Attitudes of Young Consumers to the Idea of Corporate Social Responsibility
(
Nowacki R.
,
Wasilik K.
), p. 280-293
article:
Przezwyciężanie barier kulturowych w komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych
(
Pabian A.
), p. 294-305
article:
Atrakcyjność opakowania w sklepie internetowym w odniesieniu do wielkości, kształtu i koloru
(
Pabian M.
), p. 306-317
article:
Kształtowanie wizerunku jako instrument budowania kapitału społecznego organizacji non profit
(
Pacut M.
), p. 318-327
article:
Motyw matki w przekazach reklamowych na rynku leków OTC
(
Pilarczyk B.
,
Rogala A.
), p. 328-339
article:
Komunikacja osobista jako płaszczyzna zarządzania zaufaniem na rynku usług profesjonalnych
(
Posadzińska I.
), p. 340-349
article:
Prawda w środkach komunikacji e-marketingu
(
Prymon M.
), p. 350-360
article:
Postawy konsumentów wobec wzbogacania pieczywa w błonnik w świetle badań ankietowych
(
Sajdakowska M.
), p. 361-372
article:
Narzędzia kształtowania wizerunku na rynku aptek w województwie kujawsko-pomorskim
(
Schulz M.
,
Śmiatacz K.
), p. 373-381
article:
Postrzeganie samochodów o różnych cechach antropomorficznych w zależności od płci i nastroju
(
Wanat T.
,
Bar-Tal D.
), p. 382-391
article:
Gracz – nowy typ nabywcy usług sportowo-rekreacyjnych
(
Widawska-Stanisz A.
), p. 392-401
article:
Instagram w komunikacji marketingowej marek samochodowych
(
Woźniakowski M.
), p. 402-412
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.