Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Journal
Pedagogika Szkoły Wyższej
Year
2011
Volume
---
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Wychowanie w szkole wyższej – przeżytek czy nadal potrzeba? O zapomnianych obszarach refleksji w pedagogice szkoły wyższej
(
Kubiak-Szymborska E.
), p. 11-25
article:
Zmiany w rozwoju profesjonalnym nauczyciela implikacją edukacji akademickiej
(
Parzęcki R.
), p. 27-40
article:
Wartośćw spółcześnie odczytywanego strukturalizmu dla międzykulturowego kształcenia studentów
(
Rogalska-Marasińska A.
), p. 41-61
article:
Razem czy osobno, czyli refleksje nad tradycyjną koncepcją wykładu akademickiego Kazimierza Brodzińskiego i współczesny wykład on-line
(
Suchmiel J.
), p. 65-74
article:
Wizje rozwoju sektora akademickiego w Polsce jako wyzwanie dla pedagogiki szkoły wyższej – wybrane zagadnienia
(
Stachowicz J.
), p. 75-88
article:
Cele życiowe studentów w kontekście śmierci jako problemu egzystencjalnego
(
Skrocka D.
), p. 91-105
article:
Zaufanie jako element kapitału społecznego i warunek społecznego funkcjonowania studentów
(
Zdziarski K.
), p. 107-117
article:
Uczelnia jako instytucja edukacyjna przygotowująca absolwentów do zawodów, w których dominują sytuacje trudne
(
Ślusarski J.
), p. 119-131
article:
Wyzwania dla pedagogiki szkoły wyższej w kontekście raportów z obrad Światowej Konferencji Szkolnictwa Wyższego
(
Frąckowiak A.
), p. 135-149
article:
XXV Letnia Szkoła Młodych Pedagogów. Dążenie do mistrzostwa. Z doświadczeńwarsztatu naukowego dużych, średnich i małych badaczy; Kazimierz Dolny, 12–17 września 2011
(
Sokołowski-Zgid M.
), p. 151-155
article:
Maria Wójcicka Uniwersytet. Stabilności zmiana, Warszawa 2010, ss. 177
(
Makowska A.
), p. 159-163
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.