Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Journal
Neofilolog
Year
2021
Volume
---
Issue
56/2
Identifiers
ISSN
1429-2173
EISSN
2545-3971
Cover
Volume contents
56/2
article:
Wprowadzenie
(
Janicka M.
,
Pędzisz J.
), p. 165-168
article:
La classe de langue à l’ère du digital. Quelques réflexions sur l’intégration des compétences numériques en didactique des langues étrangères
(
Gałan B.
), p. 169-184
article:
Rozwijanie sprawności pisania obcojęzycznego na przykładzie polsko-niemieckiego internetowego projektu tandemowo-tridemowego „Schreiben(üben) im e-Tandem/e-Tridem” – możliwości i ograniczenia
(
Pawłowska-Balcerska A.
), p. 185-200
article:
TED talks as resources for the development of listening, speaking and interaction skills in teaching EFL to university students
(
Kozińska K.
), p. 201-221
article:
Médiation de concepts avec la nouvelle méthode de français : C’est parti!
(
Chmiel-Bożek H.
), p. 223-236
article:
The use of Polish and Czech as a lingua receptiva in comparison with English as a lingua franca – some remarks on multilingual modes of communication with reference to CSS and ICC
(
Steciąg M.
,
Majdańska-Wachowicz U.
), p. 237-257
article:
Przyswajanie złożoności językowej przez uczniów z deficytami języka i mowy w nauczaniu włączającym
(
Karpińska-Szaj K.
,
Lewandowska A.
), p. 259-281
article:
The influence of foreign languages on L1: the case of intervocalic stop occlusion
(
Sypiańska J.
), p. 283-305
article:
Modalizatory jako wielowymiarowe zagadnienie w nauce języka szwedzkiego
(
Kowal I.
), p. 307-319
article:
Regulacyjna funkcja intuicji językowej w rozwijaniu podsystemu leksykalno-semantycznego: test wnioskowania znaczeń w limitowanym czasie
(
Piegzik W. A.
), p. 321-336
article:
Trudność zadania komunikacyjnego a bogactwo leksykalne wypowiedzi uczniów
(
Róg T.
), p. 337-356
article:
Recenzja książki CHRISTÈLE MAIZONNIAUX: La littérature de jeunesse en classe de langue. Pour une pédagogie de la créativité. Grenoble : UGA Éditions, 2020, 296 p.
(
Charmion T.
), p. 357-361
article:
Recenzja książki Elżbiety Gajewskiej, Magdaleny Sowy, Joanny Kic-Drgas: Filologia wobec wyzwań komunikacji specjalistycznej. Od współpracy z biznesem po kształcenie nauczycieli. Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM, 2020, 238 s.
(
Smuk M.
), p. 363-367
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.