Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2019 | 14 | 3(53) | 6-9

Article title

Wprowadzenie

Content

Title variants

Languages of publication

PL

Abstracts

PL
Zebranie w niniejszym tomie teksty są jedynie przyczynkiem do ukazania stanu badań nad rozwojem pedagogiki przedszkolnej. Autorzy tekstów skupili się głównie na zagadnieniach rozwoju polskiej pedagogiki przedszkolnej, jednak w niektórych opracowaniach pojawiają się wątki pedagogiki na świecie. Problem rozwoju pedagogiki przedszkolnej wymaga dalszych badań, w szczególności przygotowania opracowań poświęconych twórcom tej subdyscypliny.

Keywords

Contributors

References

  • Bobrowska-Nowak W. (1978). Historia wychowania przedszkolnego, Warszawa: WSiP.
  • Korzeniewska J.T. (2013). Przedszkole Sióstr Zmartwychwstanek w Kętach. Historia i współczesność Publicznego Przedszkola im. Bł. Matki Celiny Borzęckiej Zgromadzenia Sióstr Zmartwychwstania Pańskiego w Kętach, Lublin, Szczebrzeszyn: Wydawnictwo Jut.
  • Nawroczyński B. (1938). Polska myśl pedagogiczna. Jej główne linie rozwoje, stan współczesny i cechy charakterystyczne, Warszawa-Lwów: Księznica-Atlas.
  • Sosnowska J. (2016). Wydawcy polskich czasopism pedagogicznych adresowanych do wychowawczyń przedszkoli i ich rola w popularyzowaniu idei wychowania przedszkolnego w II Rzeczypospolitej, w: Oświatowe i edukacyjne aspekty działalności wydawniczej w XX i pierwszych latach XXI wieku, red. I. Michalskiej i G. Michalskiego, Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, s. 31-55.

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.desklight-b681d8b7-8a69-4b15-95ce-34217bbbb7a9
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.