Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Journal
Forum Pedagogiczne
Year
2016
Volume
---
Issue
2/1
Identifiers
Cover
Volume contents
2/1
article:
Od redakcji
(
Stępkowski D.
,
Śmiechowska-Petrovskij E.
), p. 11-18
article:
Stan umiędzynarodowienia badania ETiK i jego koncepcja teoretyczno-empiryczna
(
Benner D.
,
Nikolova R.
), p. 19-35
article:
ETiK-International Warszawa. Historia badania, problemy badawcze i analiza wyników
(
Stępkowski D.
,
Ivanov S.
,
Ksionek A.
), p. 37-56
article:
ETiK-International Wiedeń. Problemy badawcze, przeprowadzone badanie i analiza wyników
(
Ritzer G.
,
Breinbauer I. M.
,
Schluss H.
,
Krobath T.
), p. 57-70
article:
Doświadczenia nieciągłości a refleksyjne uczenie się na podstawie dylematów moralnych. Studium jakościowe w ramach badania ETiK-International Edynburg
(
English A. R.
), p. 71-94
article:
ETiK-International Szanghaj. Zamierzenie badawcze i raport z konstruowania zadań testowych dostosowanych do kontekstu chińskiego
(
Peng Z.
,
Peng T.
), p. 95-116
article:
Wstępna międzynarodowa walidacja Testu Kompetencji Moralno-Etycznej Piętnastolatków
(
Ivanov S.
), p. 117-125
article:
Wychowanie moralne czy nauczanie moralno-etyczne? Rozważanie o zadaniach oświaty publicznej
(
Stępkowski D.
,
Kamińska W.
), p. 127-137
article:
Rozwój zdolności sądzenia czy rozumowania? Wokół pytania o fundamenty kompetencji etyczno-moralnych
(
Horowski J.
), p. 139-153
article:
O potrzebie etyki w pedagogice
(
Magier P.
), p. 155-167
article:
Przeszkody na drodze ku postkonwencjonalnym poziomom moralności i poznania
(
Kielar M. B.
), p. 169-183
article:
Zastosowanie metody zadaniowej do rozwijania kompetencji dzialania moralnego
(
Kuchcińska M.
), p. 185-198
article:
Preferencje aksjologiczne nauczycieli a postrzeganie wartości przez uczniów
(
Fankanowski M.
), p. 199-214
article:
Krytyka kształcenia moralno-etycznego jako pozytywny moment wychowania człowieka w humanistycznej koncepcji Bogdana Suchodolskiego
(
Sztylka A.
), p. 215-228
article:
Ethics education and curriculum proposals for the construction of common life
(
Doğan N.
), p. 217-228
article:
Uczeń czy książka? Pedagogika Jacka Woronieckiego jako podpowiedź dla wspołczesnych systemów wychowania
(
Boużyk M.
), p. 229-243
article:
Ważność etyki normatywnej dla kształtowania kultury moralnej młodego pokolenia. Refleksja w świetle nauczania Karola Wojtyły – św. Jana Pawła II i jego uczniów
(
Sztaba M.
), p. 245-265
article:
Etyka integralna Kena Wilbera. Zarys ideii i jej pedagogiczne implikacje
(
Gop A.
), p. 267-279
article:
Toward a Philosophy of Moral Education
(
Andrej A.
), p. 281-291
article:
Prosocial moral reasoning and behaviours: the role of ethics education
(
Brestovanský M.
), p. 293-308
article:
The deethicization of fife and restricting the moral education to a necessary and practicable minimum
(
Ünder H.
), p. 309-315
article:
Some remarks regarding the importance of Husserl’s phenomenology today
(
Rybák D.
), p. 329-335
article:
Po co wychowaniu filozofia? [Naděžda Pelcová. Człowiek i wychowanie w refleksji fenomenologicznej, tłum. A. Bystrzycka. Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Warszawa 2014, 263 s.]
(
Starnawski W.
), p. 337-340
article:
II Seminarium Polskiej Myśli pedagogicznej „realizm filozoficzny jako podstawa koncepcji i kierunków rozwoju polskiej myśli pedagogicznej” (Uniwersytet Jagielloński, Kraków, 29 kwietnia 2016 roku)
(
Stępkowski D.
), p. 341-346
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.