Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
16
Journal
Studia Politologiczne
Publisher
Instytut Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego
Year
2010
Identifiers
Volume contents
16
article:
Strategie i mechanizmy marketingu politycznego
(
Garlicki J.
,
i inni i. i.
), p. 1-236
article:
Marketing polityczny a treści i postrzeganie polityki
(
Ulicka G.
), p. 11-25
article:
Komunikowanie polityczne – od kampanii wyborczej do kampanii permanentnej
(
Garlicki J.
), p. 26-45
article:
Strategie w kampanii wyborczej – rodzaje, znaczenie, zastosowanie
(
Biskup B.
), p. 46-62
article:
Strategia komunikacji politycznej jako odpowiednik strategii budowania marki w biznesie
(
Wilkos S.
), p. 63-74
article:
Pozyskiwanie uwagi jako mechanizm marketingu politycznego
(
Marciniak E. M.
), p. 75-89
article:
Działania marketingowe przedsiębiorstw wobec instytucji publicznych
(
Sekściński A.
), p. 90-116
article:
Zjawisko personalizacji politycznej
(
Brenner M.
), p. 117-132
article:
Zastosowanie nowych mediów w procesie komunikacji politycznej na przykładzie kampanii prezydenckiej w Stanach Zjednoczonych w 2008 r.
(
Grzywińska I.
), p. 133-157
article:
Kreowanie wizerunku polityka w sytuacji konfliktu politycznego na przykładzie debat przedwyborczych 2007 roku
(
Annusewicz O.
), p. 158-183
article:
Potencjały społeczności lokalnych w marketingu lokalnym
(
Łukowski W.
), p. 184-207
article:
W jakim zakresie marketing polityczny może czerpać z marketingu ekonomicznego? Próba porównania marketingu politycznego z marketingiem ekonomicznym
(
Zajdowski K.
), p. 208-233
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.