Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Journal
Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja
Year
2013
Volume
---
Issue
4(64)
Identifiers
Cover
Volume contents
4(64)
article:
Czy diagnostyka edukacyjna i ewaluacja w edukacji zachowają odrębność?
(
NIEMIERKO B.
), p. 7-19
article:
Sens spotkań diagnostyki z ewaluacją w szkole
(
GROENWALD M.
), p. 21-34
article:
Społeczna etyka ewaluacji
(
KORPOROWICZ L.
), p. 35-43
article:
Pedagogika ewaluacji
(
JASKUŁA S.
), p. 45-54
article:
Diagnoza i ewaluacja a teoretyczne horyzonty refleksji nad działaniem
(
SZYLING G.
), p. 55-70
article:
Myślenie poza diagnozą i ewaluacją. Pytanie o możliwość zmiany logiki tworzącej edukację
(
KLUS-STAŃSKA D.
), p. 71-90
article:
Trafność użytkowania wyników egzaminu
(
SKORUPIŃSKI P. M.
), p. 91-98
article:
Ogólnopolskie Badanie Umiejętności Trzecioklasistów (OBUT) – pedagogiczny eksperyment z „politycznymi konsekwencjami”
(
ŻYTKO M.
), p. 101-116
article:
Obraz polskiej szkoły w badaniach 15-latków
(
CIŻKOWICZ B.
), p. 117-130
article:
Standardy etyczne i profesjonalne w pracy pedagoga-diagnosty w kontekście obszarów diagnozy pedagogicznej
(
WYSOCKA E.
), p. 133-146
article:
Ogólnopolskie Seminarium Naukowe Diagnoza i ewaluacja. Spotkania w szkole, Gdańsk, 22–23 kwietnia 2013 roku
(
Kossobucka A.
), p. 149-155
article:
Maria Dudzikowa, Karina Knasiecka-Falbierska (red.), Sprawcy i/lub ofiary działań pozornych w edukacji szkolnej, Impuls, Kraków 2013
(
Siegień W.
), p. 159-165
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.