Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Wydawnictwo APS
Journal
Człowiek - Niepełnosprawność - Społeczeństwo
Year
2013
Volume
---
Issue
4(22)
Identifiers
Cover
Volume contents
4(22)
article:
Democracy: A fundamental value of education
(
Moss P.
), p. 7-24
article:
Viability of a dementia services advocacy effort for adults with intellectual disability using a National Task Group approach
(
Janicki M. P.
), p. 25-36
article:
Paradygmatyczne aktualizacje we współczesnej surdopedagogice
(
Bartnikowska U.
), p. 37-45
article:
Rodzicielstwo osób z niepełnosprawnością intelektualną w świetle współczesnych paradygmatów pedagogiki specjalnej
(
Ćwirynkało K.
), p. 47-60
article:
Zespół wypalenia sił u rodziców dzieci z autyzmem – analiza społecznego kontekstu zjawiska
(
Pągowska M.
), p. 61-78
article:
Myślenie twórcze dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
(
Dziedziewicz D.
,
Gajda A.
,
Wołowicz-Ruszkowska A.
), p. 79-97
article:
Rozpoznawanie emocji innych ludzi przez osoby z autyzmem – przegląd badań
(
Stępień M.
,
Pisula E.
), p. 99-115
article:
Samostanowienie dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną we współczesnej Polsce – pozory czy rzeczywistość?
(
Żyta A.
), p. 117-130
article:
Wyjaśnianie sytuacji niepowodzeń – zastosowanie teorii atrybucji w rozpoznawaniu nadziei młodzieży z lekką niepełnosprawnością intelektualną
(
Głodkowska J.
), p. 131-152
article:
Subiektywna ocena jakości życia dzieci z chorobą reumatyczną
(
Konieczna I.
), p. 153-171
article:
Pomoce dydaktyczne jako istotny element w edukacji uczniów z dysfunkcją wzroku
(
Czerwińska K.
), p. 173-196
article:
Neurobiologiczne przyczyny dysleksji
(
Józefacka-Szram N.
), p. 197-206
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.