Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Author-Date)
Harvard
ACS
ACS (no art. title)
IEEE
Article details
Tools
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Author-Date)
Harvard
ACS
ACS (no art. title)
IEEE
Link to site
Copy
Journal
Family Medicine & Primary Care Review
2012
|
1
| 24-28
Article title
Wpływ kompetencji pracowników medycznych na funkcjonowanie praktyki lekarza rodzinnego
Authors
Karnej Piotr
,
Łyś Dawid
,
Grzebieluch Jolanta
Content
Full texts:
Download
Title variants
Languages of publication
PL
Abstracts
Keywords
PL
kompetencje
praktyka lekarza rodzinnego zapotrzebowanie na wiedzę
Publisher
Stowarzyszenie Przyjaciół Medycyny Rodzinnej i Lekarzy Rodzinnych
Journal
Family Medicine & Primary Care Review
Year
2012
Issue
1
Pages
24-28
Physical description
Contributors
author
Karnej Piotr
author
Łyś Dawid
author
Grzebieluch Jolanta
References
Epstein RM, Hundert E. Defining and Assessing Professional Competence. JAMA 2002; 287(2): 226–235.
Kautsch M, Whitfild M, Klich J. Zarządzanie w opiece zdrowotnej. Kraków: WUJ; 2001.
Kossowska M, Sołtysińska I. Szkolenie pracowników a rozwój organizacji. Kraków: Oficyna Ekonomiczna; 2002.
Kęsy M. Kompetencje zawodowe młodych. Kraków: WUJ; 2008.
Oleksyn T. Zarządzanie potencjałem pracy w organizacjach różnej wielkości. W: Ludwiczyński A, Stobiński K, red.Zarządzanie strategiczne kapitałem ludzkim. Warszawa: Poltext; 2001.
Kopaliński W. Słownik wyrazów obcych i zwrotów obcojęzycznych z almanachem. Warszawa: PWN; 1994.
Midwifery and Health Visiting, 1999: 35. United Kingdom Central Council for Nursing.
Competency standards for nurses in general practice, Australian Nursing Federation
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-b92506c5-1363-47ba-88ba-0df6d7f022e9
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.