Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich i Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii. Uniwersytet Warszawski
Journal
Zagadnienia Informacji Naukowej - Studia Informacyjne
Year
2014
Volume
52
Issue
2(104)
Identifiers
ISSN
0324-8194
EISSN
2392-2648
Cover
Volume contents
2(104)
article:
SYNAT i ΩΨR - ku ekosystemowi wsparcia informacyjnego nauki i uczelni polskich
(
Muraszkiewicz M.
,
Szmidt J.
,
Zaremba K.
), p. 7-22
article:
Information Science in the Mirror of the Digital Humanities: Some Epistemological Observations
(
Koltay T.
), p. 23-31
article:
On Contradictions in the Assessment of Information and Their Impact on E-Government and E-Health Services and Platforms
(
Kulisiewicz T.
), p. 32-46
article:
Europejskie czasopisma historyczne w bazach Scopus i Web of Science w kontekście oceny dorobku historyków w Polsce
(
Osiński Z.
), p. 47-91
article:
Fasety na nowo odkryte. Integrowanie systemów nawigacji i organizowania informacji
(
Skórka S.
), p. 92-109
article:
Narzędzie Ewaluacji Serwisów Internetowych o Zdrowiu - wstępna faza konstrukcji oraz charakterystyka trudności metodologicznych związanych z tworzeniem instrumentu do oceny jakości internetowych zasobów informacji o tematyce zdrowotnej
(
Dobrogowska-Schlebusch E.
,
Niedźwiedzka B.
), p. 110-134
article:
Samoocena potencjału zawodowego studentów informacji naukowej i bibliotekoznawstwa oraz specjalności info- i bibliologicznych. Wyniki badań z przełomu 2010 i 2011 roku
(
Świgoń M.
), p. 135-148
article:
Wykorzystanie źródeł i narzędzi elektronicznych przez polskich studentów kierunków humanistycznych
(
Kamińska A.
), p. 149-163
article:
Wśród zagranicznych książek
(
Wojciechowski J.
), p. 169-175
article:
Przegląd polskich nowości wydawniczych
(
Stanis A.
), p. 176-179
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.