Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Towarzystwo Naukowe KUL & Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Journal
Roczniki Humanistyczne
Year
2018
Volume
66
Issue
10: Glottodydaktyka
Identifiers
Cover
Volume contents
10: Glottodydaktyka
article:
Edukacja polonistyczna online – stan obecny oraz wyzwania na przyszłość (na podstawie analizy wybranych zasobów do nauczania języka polskiego jako obcego)
(
Bucko D.
,
Prizel-Kania A.
), p. 7-23
article:
Afekt vs. efekt otwarte formy pracy z perspektywy glottodydaktycznej
(
Karpeta-Peć B.
), p. 25-42
article:
Glottodydaktyka polonistyczna: integracja polonistyki zagranicznej z praktyką szkolną – przykład Ukrainy
(
Kowalewski J.
), p. 43-56
article:
Mail – analiza wypowiedzi pisemnej uczniów szkoły ponadgimnazjalnej
(
Kucharska A.
), p. 57-72
article:
Szkolnictwo polonijne w kontekście egzolingwalnym (na przykładzie Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej). Od Polskiej Szkoły Parafialnej po Polish Abroad Saturday School
(
Łączek M.
), p. 73-89
article:
Oaza czy kolejna fatamorgana, czyli nauczanie i uczenie się języka polskiego metodą Callana
(
Nowosielska E.
), p. 91-102
article:
Kreatywnie po polsku – rekomendacja pracy metodą Creative Writing na lektoracie języka polskiego jako obcego
(
Roter-Bourkane A.
), p. 103-115
article:
Problemy ukształtowania składniowego tekstów w języku polskim pisanych przez osoby niesłyszące
(
Ruta-Korytowska K.
), p. 117-134
article:
Od lingwistyki teoretycznej do lingwistyki stosowanej – znaczenie koncepcji i paradygmatów językoznawczych w procesie glottodydaktycznym
(
Rzeszutko-Iwan M.
), p. 135-146
article:
Lekcje jpjo z cudzoziemcami pokolenia Y. Nauczyciel, trener czy coach językowy?
(
Sajenczuk M. E.
), p. 147-163
article:
Platforma Arche i obraz francuskiego e-learningu: problemy i perspektywy (na przykładzie nauczania języka polskiego jako obcego na uniwersytecie lotaryńskim w Nancy)
(
Sitek M.
), p. 165-174
article:
Kompetencje nauczycieli języków obcych w kształceniu uczniów uzdolnionych językowo
(
Sobańska J.
), p. 175-189
article:
Kultura jawna (obiektywna) i ukryta (subiektywna) w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Zadanie jako narzędzie rozwijania międzykulturowej kompetencji komunikacyjnej
(
Wawrzeń M.
), p. 191-199
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.