Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Journal
Przegląd Pedagogiczny
Year
2019
Volume
---
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Kolonizacja jako kategoria analityczna komparatystyki pedagogicznej
(
Włodarczyk R.
), p. 9-23
article:
W stronę profesjonalizmu nauczyciela
(
Szempruch J.
), p. 24-32
article:
Cechy pedagogicznego dialogu oraz etapy ich uczenia się. Odniesienie do relacji: nauczyciel - uczeń
(
Ablewicz K.
), p. 33-48
article:
Przygotowanie nauczyciela do profesjonalnego i osobistego rozwoju w toku akademickiego kształcenia. Bariery i szanse
(
Sajdak-Burska A.
), p. 49-65
article:
Nauczyciele gimnazjum - w poszukiwaniu nowej, profesjonalnej tożsamości
(
Kędzierska H.
), p. 66-78
article:
The importance of teachers’ professional practice and personal development in terms of career stages
(
Łukasik J. M.
), p. 79-91
article:
Stymulacja emocjonalna w procesie edukacji przedszkolnej a kompetencje przyszłości nauczyciela małego dziecka
(
Szurowska B.
), p. 92-108
article:
There is no teacher without professional development. Difficulties with proper understanding of the nature of the teaching profession
(
Miko-Giedyk J.
), p. 109-120
article:
Prospects of professional development of teachers in light of current changes in the education system
(
Pituła B.
,
Grzyb B.
), p. 121-133
article:
Psychologiczne aspekty wyuczonej bezradności i ich implikacje pedagogiczne
(
Kolber M.
), p. 134-143
article:
O synergii nauki, humanistyki i etyki, czyli o współczesnych zwrotach badawczych jako źródłach zmian w badaniach pedagogicznych
(
Wróbel A.
), p. 144-152
article:
Funkcja nasycenia teoretycznego i jej nienasycenie - implikacje metodologiczne dla badań w pedagogice
(
Pasikowski S.
), p. 153-161
article:
Youth identity styles - presentation of research results
(
Jarczyńska J.
), p. 165-178
article:
Strengthening school and labour market connections on the example of German solutions
(
Zapotoczna M.
), p. 179-189
article:
Szkoła wobec uczniów z rodzin dysfunkcyjnych - problemy i wyzwania
(
Tyluś U.
), p. 190-206
article:
Creativity as an educational aim in a postmodern school: Analysis of research results
(
Mróz A.
), p. 207-217
article:
Reprezentacje kompetencji nauczycieli w indywidualnych doświadczeniach edukacyjnych kandydatów na nauczycieli
(
Kwatera A.
), p. 218-235
article:
Komu ufa młodzież akademicka? Wybrane aspekty społecznego zaufania
(
Mikut M.
), p. 236-249
article:
The relationship between language learning strategies and learned helplessness
(
Kolber M.
), p. 250-262
article:
Rodzina miejscem „uczenia się” umierania
(
Sztobryn-Bochomulska J.
), p. 263-272
article:
Samotność seniorów - kategoria oswojona i nieoswojona. O potrzebie rewitalizacji życia - wartości, odpowiedzialności, kultury…, w perspektywie filmu „Pora umierać”
(
Wilk T.
,
Rzymełka-Frąckiewicz A.
), p. 273-288
article:
Uniwersytet i wyższa szkoła zawodowa - czy ten podział jest chybiony?
(
Chmielecki P.
), p. 291-298
article:
Czy Kazimierza Twardowskiego model kształcenia filozoficznego jest aktualny?
(
Rechlewicz W.
), p. 299-309
article:
Marzenie ciałem. Przestrzeń edukacyjnych (nie)miejsc i (nie)śladów
(
Piasecka M.
), p. 310-322
article:
Innovations in education: High demand, low efficiency?
(
Nowosad I.
,
Błaszczyk M.
), p. 323-334
article:
Male kindergarten teachers in the perception of parents in the context of social trust
(
Koperna P.
), p. 337-348
article:
Ocena relacji społecznych w rodzinie a jakość życia emerytowanych nauczycieli
(
Jagielska K.
), p. 349-362
article:
Maria Czerepaniak–Walczak (2018). Proces emancypacji kultury szkoły. Warszawa: Wolters Kluwer
(
Mikut M.
), p. 365-367
article:
Emilia Śmiechowska-Petrovskij, Elżbieta Kwiatkowska (2018). Dzieci z trudnościami poznawczymi i emocjonalnymi w młodszym wieku. Terapia i wspieranie. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe UKSW
(
Mróz M.
), p. 368-370
article:
Wiesława Martyniuk (2019). O doświadczaniu szkoły. Studium fenomenograficzne szkolnej codzienności z perspektywy uczniów. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls
(
Piątek M.
), p. 371-374
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.