PL EN


2020 | 1(98) | 119-127
Article title

UDZIAŁ FOTOGRAFII W PROMOCJI TURYSTYKI I REKREACJI

Content
Title variants
EN
PARTICIPATION OF PHOTOGRAPHY IN TOURISM AND RECREATION PROMOTION
Languages of publication
PL
Abstracts
EN
The work aims to show the importance of photography in tourism and recreation promotion. A diagnostic survey in the form of a questionnaire was used to collect the test material. The group of respondents was positioned by tourists and travel agency employees. Analysis of research results has shown that photography is an inseparable part of the offers presented in tourist travels, which is therefore part of the promotion of tourism and recreation. For tourists and recreational is also an important issue, thanks to the pictures are offered interested in a given trip or recreation.
Keywords
Year
Issue
Pages
119-127
Physical description
Dates
published
2020-08-17
Contributors
author
  • Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
  • Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
References
  • 1. http://www.national-geographic.pl/traveler/porady/fotografia-podroznicza, [dostęp: 28.08.2018]
  • 2. Kruczek Z., Walas B., Promocja i informacja w turystyce, Proksenia, Kraków 2010.
  • 3. Kurek W., Turystyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008.
  • 4. Płocka J., Turystyka. Wybrane zagadnienia, Wydawnictwo Escape Magazine, Toruń 2009.
  • 5. Przecławski K., Turystyka a wychowanie, Instytut Wydawniczy Związków Zawodowych, Warszawa 1973.
  • 6. Sznajder A., Sztuka promocji, czyli jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę, Business Press, Warszawa 1993.
  • 7. Sztucki T., Promocja. Sztuka pozyskiwania nabywców, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1999.
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-c1f3bc4c-6307-4e40-8176-cf245afcd611
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.