Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Journal
Handel Wewnętrzny
Year
2015
Volume
---
Issue
4 (357)
Identifiers
ISSN
0438-5403
Cover
Volume contents
4 (357)
article:
Wielopłaszczyznowa współpraca jako szansa rozwoju małych i średnich firm rodzinnych
(
Dębska E.
), p. 5-15
article:
Koncepcja Open Innovation jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
(
Tylżanowski R.
), p. 16-25
article:
Regionalne zróżnicowanie potencjału rozwojowego klastrów żywnościowych w Polsce
(
Figiel S.
,
Kufel J.
,
Kuberska D.
), p. 26-36
article:
Konkurencyjność jednostek samorządu terytorialnego. Wybrane problemy
(
Żbikowski J.
), p. 37-46
article:
Organizacje non-profit jako beneficjenci procesu integracji europejskiej na przykładzie działalności „Fundacji Jagniątków”
(
Wojcieska L.
), p. 47-57
article:
Pilotażowe wdrożenie modelu instytucji i standardów usługi interwencji kryzysowej i poradnictwa specjalistycznego dla osób z niepełnosprawnością jako przykład zasad marketingowego działania w jednostce organizacyjnej pomocy społecznej
(
Kowalska M.
), p. 58-67
article:
Polskie organizacje pozarządowe jako beneficjenci funduszy europejskich
(
Janoś-Kresło M.
), p. 68-77
article:
Rola mieszkańców w komunikacji marketingowej jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie gminy Tarnowo Podgórne
(
Gnat A.
), p. 78-87
article:
Muzea jako produkt turystyczny. Implikacje wynikające z integracji Polski z Unią Europejską
(
Kasperska E.
), p. 88-99
article:
Dystanse cywilizacyjne w konsumpcji Polaków i ich uwarunkowania w kontekście trendów występujących w Unii Europejskiej
(
Mazurek-Łopacińska K.
,
Sobocińska M.
), p. 100-112
article:
Struktura konsumpcji i jakość życia wielodzietnych gospodarstw domowych
(
Szostek D.
), p. 113-123
article:
Dochód i konsumpcja gospodarstw domowych w Polsce i Unii Europejskiej w latach 2004 i 2012
(
Grzega U.
), p. 124-134
article:
Orientacja prokonsumpcyjna versus orientacja ograniczania konsumpcji we współczesnym społeczeństwie
(
Bylok F.
), p. 135-144
article:
System wartości jako czynnik wpływu kulturowego krajów europejskich i alokacji zasobów gospodarstw domowych
(
Sagan A.
,
Smolak-Lozano E.
), p. 145-155
article:
Niedobory konsumpcji w gospodarstwach domowych w ujęciu regionalnym w Polsce
(
Kozera A.
,
Głowicka-Wołoszyn R.
,
Stanisławska J.
), p. 156-166
article:
Wykorzystanie technologii informatycznych w polskich gospodarstwach domowych
(
Grzywińska-Rąpca M.
), p. 167-176
article:
Zróżnicowanie wydatków na towary i usługi konsumpcyjne między grupami społeczno-ekonomicznymi w Polsce
(
Zwiech P.
), p. 177-186
article:
Konsumpcja, oszczędzanie i inwestowanie na poziomie indywidualnym – ujęcie regionalne
(
Stobiecka J.
), p. 187-199
article:
Kierunki zmian preferencji konsumentów w odniesieniu do produktów i detalistów
(
Dybka S.
), p. 200-210
article:
Wyzwania organizacyjne dla funkcji marketingowej i sprzedaży w przedsiębiorstwach międzynarodowych
(
Sobotkiewicz D.
), p. 211-221
article:
Formy i zakres badania opinii studentów w systemie zarządzania szkołą wyższą ‒ w stronę relacji klient – instytucja
(
Wiktor J.
), p. 222-231
article:
Płeć psychologiczna konsumentów a preferowane metody komunikacji rynkowej
(
Kozielski R.
), p. 232-242
article:
Repozycjonowanie jako strategiczna reakcja przedsiębiorstwa na zmiany zachowań nabywców w zintegrowanej przestrzeni europejskiej
(
Andruszkiewicz K.
), p. 243-251
article:
Zarządzanie systemem CSR w przedsiębiorstwie branży mięsnej reakcją na nowe trendy w zachowaniach konsumentów
(
Grzybek M.
,
Szopiński W.
), p. 252-262
article:
Greenwashing in Companies Activity ‒ Causes of Use and Efficacy
(
Hernik J.
), p. 263-275
article:
Płeć, gender i marketing a zachowania konsumentów w ujęciu kulturowym
(
Małysa-Kaleta A.
), p. 276-285
article:
Obszary Społecznie Odpowiedzialnego Biznesu. Uwarunkowania zachowań polskich konsumentów
(
Zgoda Z.
), p. 286-295
article:
Wpływ konsumentów na rozwój społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
(
Mazur-Wierzbicka E.
), p. 296-306
article:
Konsument w dobie mediów społecznościowych – wyzwania i ograniczenia dla organizacji
(
Łaszkiewicz A.
), p. 307-316
article:
Postawy pokolenia Y wobec działań reklamowych przedsiębiorstw
(
de Pourbaix P.
), p. 317-327
article:
Gry miejskie oparte na lokalizacji jako sposób promocji miasta
(
Mazurkiewicz B.
), p. 328-336
article:
Strategie działania przedsiębiorstw na rynku produktów luksusowych. Wybrane aspekty
(
Grzesiuk A.
), p. 337-346
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.