PL EN


2013 | 1(11) | 151-155 (5)
Article title

WOJCIECH PESZYŃSKI: WALKA NA SPOTY PO POLSKU. PRZYPADEK KAMPANII PARLAMENTARNYCH Z LAT 2001–2007 WYDAWNICTWO ADAM MARSZAŁEK, TORUŃ 2012,

Authors
Content
Title variants
Languages of publication
PL
Abstracts
Keywords
Year
Issue
Pages
151-155 (5)
Physical description
Contributors
author
  • Wydział Politologii i Stosunków Międzynarodowych, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
References
  • Eliade M., 2009, Obrazy i symbole. Szkice o symbolice magiczno-religijnej, Warszawa.
  • Cwalina W., Falkowski A., 2005, Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna, Gdańsk.
  • Giereło K., 2005, Telewizja jako istotny czynnik kształtujący role aktorów politycznych oraz widzów [w:] Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu, red. M. Jeziński, Toruń.
  • Jeziński M., 2004, Marketing polityczny a procesy akulturacyjne. Przypadek III Rzecz-pospolitej, Toruń.
  • Kik K., 2012, Wizerunek negatywny w polskiej polityce [w:] Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym, red. A. Kasińska-Metryka, P. Olszewski, Toruń.
  • Kłosińska K., 2012, Etyczny i pragmatyczny. Polskie dyskursy polityczne po 1989 roku, Warszawa.
  • Peszyński W., 2012, Walka na spoty po polsku. Przypadek kampanii parlamentarnych z lat 2001-2007, Toruń.
  • Szalkiewicz K.W., Gałązka W., 2010, Żądza rządzenia. O władzy, polityce i politykach, Warszawa 2010.
Document Type
Publication order reference
Identifiers
ISSN
1732-9639
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-c4eb822b-8dca-49cb-ab13-d9bda727ff8a
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.