PL EN


2018 | 1(47) | 22-31
Article title

Wpływ ITIL na procesy obsługi błędów oprogramowania

Content
Title variants
Languages of publication
PL
Abstracts
PL
Rozwój rynku produktów IT przyczynił się, z jednej strony, do wzrostu rozwiązań powielarnych, z drugiej zaś – do poszukiwania przez przedsiębiorców rozwiązań idealnie dopasowanych do ich potrzeb. Zdeterminowało to zmiany w idei dostępności do kodu oraz możliwości realizacji modyfikacji w oprogramowaniu nie tylko przez deweloperów oprogramowania, ale również przez użytkowników końcowych. Każda jednak zmiana w oprogramowaniu przyczynić się może do powstania błędu, dlatego też przebieg procesu obsługi błędów oprogramowania jest ważnym zagadnieniem dla każdego przedsiębiorstwa, którego funkcjonowanie opiera się na systemach informatycznych. Proces ten powinien być jasny, sprawny, kontrolowany i ustawicznie doskonalony. Dlatego też coraz częściej poszukuje się skutecznych narzędzi, które umożliwią skuteczne zarządzanie tym procesem. Artykuł niniejszy wskazuje, że skutecznym narzędziem może być model zarządzania usługami IT, jakim jest Information Technology Infrastructure Library (ITIL). Celem artykułu jest wykazanie, iż koncepcja ITIL jest właściwym wyborem dla problemu poprawy procesu obsługi błędów oprogramowania
Year
Issue
Pages
22-31
Physical description
Contributors
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-c75686d3-3681-4bf2-9d5f-a4de2ede69de
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.