PL EN


2018 | 514 | 108-115
Article title

Strategiczna karta wyników i jej rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Content
Title variants
Languages of publication
PL EN
Abstracts
PL
Obecna sytuacja gospodarcza, jej szybki rozwój, wzrost konkurencyjności na rynkach, bardzo zmienne otoczenie oraz postępująca w szybkim tempie globalizacja rynku wymagają od kierownictwa średnich i dużych przedsiębiorstw umiejętności analizowania oraz ciągłej oceny otrzymywanych rezultatów działalności przedsiębiorstwa. Narzędziem pozwalającym sprostać tym wymogom jest strategiczna karta wyników. Celem artykułu jest zaprezentowanie strategicznej karty wyników dla kopalni węgla, narzędzia pozwalającego na przełożenie strategii firmy na biznesową codzienność. Zastosowane metody badawcze opierają się na studiach literaturowych z badanego zakresu oraz analizie i ocenie zastosowania strategicznej karty wyników jako przydatnego narzędzia dla sprawnego zarządzania przedsiębiorstwem górniczym.
Contributors
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-c93eeebf-44b8-4c28-bf02-708af410027c
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.