Bojanowicz, J., Guzak, M. (2017). Superwizja jako narzędzie doskonalenia zawodowego pracowników socjalnych. Edukacja Ustawiczna Dorosłych, 4, s. 138–147.
Chabior, A., Fabiś, A., & Wawrzyniak, J. (2014). Starzenie się i starość w perspektywie pracy socjalnej. Warszawa, Poland: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich. Pobrane z: https://arturfabis.wordpress.com/wp-content/uploads/2014/11/12_starzenie_sie_i_starosc. pdf (data dostępu: 1.08.2024).
Czajka, Z. (2019). Kompetencje pracowników pomocy społecznej w świetle świadczonych usług. Polityka Społeczna, 538(1), s. 18–24.
Dacka, M. (2024). Pracownik socjalny we współczesnym świecie – rola i możliwości wsparcia. Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J–Paedagogia-Psychologia, 37(1). DOI: http://dx.doi.org/10.17951/j.2024.37.1.217-231
Lymbery, M. (2005). Social Work with Older People: Context, Policy and Practice. London: Sage.
Milne, A.J., Sullivan, M.P., Tanner, D. (2014). Social Work with Older People: a Vision for the Future. London: The College of Social Work.
Morrison, T. (2007). Emotional intelligence, emotion and social work: Context, characteristics, complications and contribution. British Journal of Social Work, 37(2), s. 245–263.
Nowosad, K. (2024). Wypalenie zawodowe pracowników socjalnych jako efekt stresu zawodowego. Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J–Paedagogia-Psychologia, 37(1). DOI: http://dx.doi.org/10.17951/j.2024.37.1.247-268.