Journal
Article title
Selected contents from this journal
Title variants
THE IMPORTANCE OF CONFIDENCE IN THE PROCESS OF COMMERCIALIZATION OF RESEARCH
Languages of publication
Abstracts
The paper analyzes the issues related to the problems of commercialization of research and the importance of trust between the partners between science and economy. Commercialization of research, in a broad sense, means all activities related to the transfer of knowledge to economic practice. This process cannot properly take place in conditions of limited confidence of the participating entities. Commercialization is an inherent and
Keywords
Journal
Year
Volume
Issue
Pages
11-124
Physical description
Contributors
author
- Katedra Zachowań Organizacyjnych, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
author
- Instytut Inżynierii Rolniczej i Informatyki, Wydział Inżynierii Produkcji i Energetyki, Uniwersytet Rolniczy w Krakowie, ul. Balicka 116 B, 30-149 Kraków
author
- Instytut Inżynierii Rolniczej i Informatyki, Wydział Inżynierii Produkcji i Energetyki, Uniwersytet Rolniczy w Krakowie, ul. Balicka 116 B, 30-149 Kraków
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-cbc98e2f-3229-40c6-8444-25dc39f1f77b