PL EN


2012 | 4 | 1 | 11-124
Article title

Znaczenie zaufania w procesie komercjalizacji badań naukowych

Selected contents from this journal
Title variants
EN
THE IMPORTANCE OF CONFIDENCE IN THE PROCESS OF COMMERCIALIZATION OF RESEARCH
Languages of publication
PL
Abstracts
EN
The paper analyzes the issues related to the problems of commercialization of research and the importance of trust between the partners between science and economy. Commercialization of research, in a broad sense, means all activities related to the transfer of knowledge to economic practice. This process cannot properly take place in conditions of limited confidence of the participating entities. Commercialization is an inherent and
Year
Volume
4
Issue
1
Pages
11-124
Physical description
Contributors
  • Katedra Zachowań Organizacyjnych, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Instytut Inżynierii Rolniczej i Informatyki, Wydział Inżynierii Produkcji i Energetyki, Uniwersytet Rolniczy w Krakowie, ul. Balicka 116 B, 30-149 Kraków
  • Instytut Inżynierii Rolniczej i Informatyki, Wydział Inżynierii Produkcji i Energetyki, Uniwersytet Rolniczy w Krakowie, ul. Balicka 116 B, 30-149 Kraków
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-cbc98e2f-3229-40c6-8444-25dc39f1f77b
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.