PL EN


2018 | 525 | 284-293
Article title

Studium przypadku jako metoda badania relacji międzyorganizacyjnych w marketingowym procesie budowania marki terytorium w oparciu o kulturę – koncepcja badań

Content
Title variants
Languages of publication
PL EN
Abstracts
PL
Artykuł ma na celu przybliżenie znaczenia specyfiki wykorzystania studium przypadku (case study) jako metody badawczej pozwalającej na opisanie relacji międzyorganizacyjnych w marketingowym procesie budowania marki miasta i regionu w oparciu o kulturę. Badania mają na celu identyfikację determinant wpływających na skuteczną współpracę administracji samorządowej (urząd miasta, urząd marszałkowski) z instytucjami kultury (muzea, ośrodki kultury, teatry itd.) w kontekście realizacji procesów marketingowych zorientowanych na budowanie marki terytorium w oparciu o kulturę. Projekt ma też na celu określenie motywów nawiązywania i utrzymywania relacji współpracy z perspektywy miejskich i regionalnych instytucji kultury oraz samorządowej administracji publicznej. Opracowanie ma charakter pracy koncepcyjnej.
Contributors
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-cd3562cf-90da-4f1f-baef-c4381f0155ac
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.