PL EN


2012 | 28 | 147-159
Article title

Współpraca firm z organizacjami charytatywnymi w świetle opinii klientów

Authors
Content
Title variants
EN
The cooperation of companies and non-profit organizations – the opinion of customers
Languages of publication
PL
Abstracts
PL
Coraz częściej firmy chcą być kojarzone z wartościami biznesu społecznie odpowiedzialnego. Dlatego też przedsiębiorcy angażują się w różnego rodzaju działania o charakterze społecznym. Artykuł prezentuje sposoby współpracy firm z organizacjami społecznym oraz opinie młodych klientów dotyczące tego typu działań.
EN
More and more often companies want to provide the business in a socially responsible way. The companies value the image and they are sure certain that such cooperation can increase it. The article presents the possibilities of the cooperation between the business and non-profit organizations.
Year
Issue
28
Pages
147-159
Physical description
Contributors
  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-cd67a2bc-2d60-47cc-8247-1870fe323a68
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.