Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
(12)2017
Journal
Dydaktyka informatyki
Publisher
Uniwersytet Rzeszowski
Year
2017
Identifiers
DOI
10.15584/di
Volume contents
(12)2017
article:
Wstęp
(
Piecuch A.
), p. 7-8
article:
Style życia ludzi w społeczeństwie informacyjnym
(
Furmanek W.
), p. 11-21
article:
Idea smart living – idea inteligentnego, mądrego stylu życia
(
Furmanek W.
), p. 22-32
article:
Zapotrzebowanie rynku pracy na informatyków a praktyka dydaktyczna
(
Iskierka S.
,
Krzemiński J.
,
Weżgowiec Z.
), p. 33-42
article:
Społeczny wymiar technologii informacyjnych. studia z informatyki społecznej na wydziale humanistycznym AGH w Krakowie
(
Porębski L.
), p. 43-50
article:
Rola mediów społecznościowych w edukacji – stan obecny i perspektywy rozwoju
(
Garwol K.
), p. 51-56
article:
Edukacja z zakresu tik a problem wiktymizacji człowieka doby społeczeństwa informacyjnego
(
Opar A.
,
Piątek T.
), p. 57-62
article:
Mroczna strona internetu – tor niebezpieczna forma cybertechnologii
(
Krauz A.
), p. 63-74
article:
Kultura pracy komponentem aksjologii dydaktyki przedmiotów informatyczno-komunikacyjnych1
(
Piątek T.
), p. 77-86
article:
Wybrane meandry procesów cyfryzacji polskiej oświaty
(
Janczyk J.
), p. 87-93
article:
„Cyfrowa szkoła” – skok w przyszłość dydaktyki
(
Szewczyk A.
), p. 94-109
article:
Znaczenie edukacji z zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnych w przygotowaniu do cyfrowego życia
(
Piątek T.
), p. 110-116
article:
Technologie mobilne w edukacji szkolnej
(
Kuźmińska-Sołśnia B.
), p. 117-123
article:
Poszerzona rzeczywistość w edukacji
(
Kęsy M.
), p. 124-131
article:
Technologia poszerzonej rzeczywistości – korzyści i zagrożenia aplikacyjne
(
Kęsy M.
), p. 132-137
article:
Virtuálna realita a vzdelávanie
(
Kozík T.
,
KUNA P.
,
KUNOVÁ S.
), p. 138-145
article:
Zagadnienie bezpieczeństwa aplikacji internetowych w programach dydaktycznych
(
Iskierka S.
,
Krzemiński J.
,
Weżgowiec Z.
), p. 146-154
article:
Programowanie może być interesujące – platforma Arduino
(
Piecuch A.
), p. 155-160
article:
Wykształcenie matematyczne a informatyka
(
Maj M.
,
Maj R.
), p. 161-167
article:
Wykorzystanie technologii multimedialnych w nauczaniu historii – poziom gimnazjum
(
Papier M.
), p. 168-179
article:
Ewolucja katalogu kompetencji informacyjnych nauczycieli
(
Czerski W.
), p. 180-186
article:
Stosunek nauczyciela do pracy własnej na podstawie jego kompetencji (w tym i informatycznych)
(
Bałażak M.
), p. 187-193
article:
Kształtowanie wyobraźni przestrzennej poprzez modelowanie i animacje 3D
(
Iskierka I.
), p. 197-202
article:
Koncepcja modelu strumieniowego pobierania danych w czasie rzeczywistym notowań giełdowych
(
Wołoszyn J.
), p. 203-208
article:
Modyfikacja modelu aplikacji realizującej transakcje giełdowe na podstawie rzeczywistego strumienia danych o wartość dywidend
(
Wołoszyn J.
), p. 209-217
article:
Modelowanie fizyczne układów mechatronicznych w środowisku Simulink-Simscape
(
Szabłowski S.
), p. 218-223
article:
Wrzeciono CNC małej mocy jako obiekt badawczy dla metod CI na przykładzie detekcji prędkości
(
Piecuch G.
), p. 224-232
article:
Projektowanie aplikacji i interakcja z użytkownikiem
(
Molga A.
,
HAMELA A.
,
PAWŁOWSKI D.
), p. 233-241
article:
Grafika komputerowa i informatyczne modelowanie struktur przestrzennych w programie kształcenia liceum ogólnokształcącego
(
Kisiel P.
), p. 242-249
article:
Edukacja wczesnoszkolna. scenariusze lekcji z komputerem, tabletem i nie tylko, wyd. Presscom, Wrocław 2015, ss. 240, ISBN 978-83-64512-55-1 – kilka refleksji
(
Czerski W.
), p. 253-257
article:
Howard Gardner, Inteligencje wielorakie. nowe horyzonty w teorii i praktyce, wyd. MT biznes, Warszawa 2009, ss. 367, ISBN 978-83-61732-04-4
(
Wawer R.
), p. 258-261
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.