Title variants
Languages of publication
Abstracts
Jak każdy produkt, także usługa medyczna wymaga odpowiedniego jej sprzedania. W marketingowym zarządzaniu placówką medyczną istotne wydaje się być wskazanie tych czynników, które pomogą w jak najlepszy sposób zdobyć zaufanie pacjentów, co w rzeczywistości przekłada się na wzrost obrotów. Przedstawiona koncepcja marketingu-mix określa elementy istotne z punktu widzenia marketingowego zarządzania placówką medyczną
Keywords
Year
Volume
Issue
Pages
165-172
Physical description
Contributors
author
- Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa w Poznaniu
References
- Kieżel E., Konsument i jego zachowania na rynku europejskim, PWE. Warszawa 2010
- Mruk H., Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych. Kraków 2009
- Mruk H., Pilarczyk B., Szulce H., Marketing – uwarunkowania i instrumenty. Poznań 2007
- Nowicka K., Rola pacjenta w procesie podejmowania decyzji konsumenckich, „Marketing i rynek” 7/2004
- Pogorzelski J., Pozycjonowanie w marketingu lateralnym, „Marketing i rynek” 5/2005
- Pomykalski A., Strategie marketingowe, Wydawnictwo Akademickie Centrum Graficzno-Marketingowe Lodart SA. Łódź 1999
- Prac. zbior. pod red. H. Mruk, Analiza rynku, PWE. Warszawa 2003
- Świtała M., Proces starzenia się a zachowania konsumenckie, „Handel wewnętrzny” 3/2005
- Woś J., Rachocka J., Kasperek-Hoppe M., Zachowania konsumentów – teoria i praktyka. Poznań 2004
Document Type
Publication order reference
Identifiers
ISSN
1899-3524
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-d2fd3db6-d2f4-4355-b2b8-5405ca3627b1