PL EN


2014 | 7 | 2(23) | 165-172
Article title

Marketingowe zarządzanie palcówką medyczną

Authors
Title variants
Languages of publication
PL
Abstracts
Jak każdy produkt, także usługa medyczna wymaga odpowiedniego jej sprzedania. W marketingowym zarządzaniu placówką medyczną istotne wydaje się być wskazanie tych czynników, które pomogą w jak najlepszy sposób zdobyć zaufanie pacjentów, co w rzeczywistości przekłada się na wzrost obrotów. Przedstawiona koncepcja marketingu-mix określa elementy istotne z punktu widzenia marketingowego zarządzania placówką medyczną
Keywords
Contributors
  • Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa w Poznaniu
References
  • Kieżel E., Konsument i jego zachowania na rynku europejskim, PWE. Warszawa 2010
  • Mruk H., Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych. Kraków 2009
  • Mruk H., Pilarczyk B., Szulce H., Marketing – uwarunkowania i instrumenty. Poznań 2007
  • Nowicka K., Rola pacjenta w procesie podejmowania decyzji konsumenckich, „Marketing i rynek” 7/2004
  • Pogorzelski J., Pozycjonowanie w marketingu lateralnym, „Marketing i rynek” 5/2005
  • Pomykalski A., Strategie marketingowe, Wydawnictwo Akademickie Centrum Graficzno-Marketingowe Lodart SA. Łódź 1999
  • Prac. zbior. pod red. H. Mruk, Analiza rynku, PWE. Warszawa 2003
  • Świtała M., Proces starzenia się a zachowania konsumenckie, „Handel wewnętrzny” 3/2005
  • Woś J., Rachocka J., Kasperek-Hoppe M., Zachowania konsumentów – teoria i praktyka. Poznań 2004
Document Type
Publication order reference
Identifiers
ISSN
1899-3524
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-d2fd3db6-d2f4-4355-b2b8-5405ca3627b1
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.