Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Journal
Prace Językoznawcze
Year
2017
Volume
---
Issue
XIX/3
Identifiers
Cover
Volume contents
XIX/3
article:
Żółty w języku polskim i gelb w języku niemieckim. Semantyczna analiza porównawcza
(
Bawej I.
), p. 5-25
article:
Von Mehrsprachigkeit zu 100% Jugendsprache Deutsch
(
Derecka M.
), p. 27-38
article:
Clashing frames of self-presentation in instant messaging
(
Górska A.
), p. 39-51
article:
Wyjątkowy bałkanizm anatolijskiego pochodzenia
(
Kaczyńska E.
,
Witczak K. T.
), p. 53-69
article:
Formy realizacji argumentu propozycjonalnego w rosyjskich zdaniach z czasownikiem mentalnym: przestrzeganie, kompresja, rozszczepienie
(
Kiklewicz A.
), p. 71-91
article:
Językowe przejawy ekspresywności w wypowiedziach młodych artystów
(
Kosacka K.
), p. 93-111
article:
Realizacja pozycji podmiotu otwieranej przez zwrot frazeologiczny a jego paradygmat (na wybranych przykładach)
(
Kosek I.
,
Przybyszewski S.
,
Czerepowicka M.
), p. 113-122
article:
Leksemy oznaczające perfumy i kremy do pielęgnacji ciała w dobie staro- i średniopolskiej
(
Krótki Z.
), p. 123-140
article:
XIX-wieczne akty notarialne jako źródła do badań genologicznych
(
Kuć J.
), p. 141-152
article:
Percepcja rzeczywistości a proces nominacyjny (na przykładzie ludowych nazw roślin Podhalan)
(
Kulak I.
), p. 153-168
article:
Attention in Polish constructions coding motion by means of prefix po-
(
Łozińska J.
), p. 169-177
article:
Swoistość nazwisk mieszkańców południowego Śląska XIX wieku (rekonesans badawczy)
(
Łuc I.
), p. 179-197
article:
Językowe rozumienie świata. Od kodu polikonkretnego do hierarchicznego
(
Panasiuk J.
), p. 199-221
article:
Sprachfehler in Übersetzungen von Witzen aus dem Polnischen ins Deutsche
(
Pelka D.
), p. 223-233
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.