PL EN


2013 | 6 | 281-289
Article title

Perspektywy rozwoju rynku produktów dla seniorów

Authors
Content
Title variants
Languages of publication
PL
Abstracts
PL
Na starzenie się społeczeństwa można patrzeć nie tylko z perspektywy zagrożeń. Rynek produktów dla seniorów wydaje się być niezwykle perspektywiczny i dla przedsiębiorstw z różnych branż stać się może szansą dla zapewnienia sobie rozwoju w kolejnych latach. Sukces w tym przypadku uzależniony będzie między innymi od właściwego momentu wejścia na rynek, jednak poprzedzony musi zostać opracowaniem i wdrożeniem odpowiedniej strategii marketingowej.
Aging processes can be seen not only as the treats. Market of products for people over 55 years old, also called and the silver market, can give lucrative opportunities for businesses from a variety of branches. Success in this case will be determined by many factors, one of which would be developing and implementing market strategy and choosing right moment to enter the silver market.
Year
Issue
6
Pages
281-289
Physical description
Contributors
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-d8e95f4e-bb72-431b-ae7a-70219c78dffb
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.