Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Journal
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Year
2018
Volume
---
Issue
525
Identifiers
Cover
Volume contents
525
article:
Triangulacja w badaniach jakościowych
(
Mazurek-Łopacińska K.
,
Sobocińska M.
), p. 11-20
article:
„Osobliwości nauk społecznych” a rygor metodologiczny badań marketingowych
(
Wiktor J. W.
), p. 21-31
article:
Innowacyjność usług badawczych w Polsce a ich efektywność dla klientów
(
Nowacki R.
), p. 32-44
article:
Podejście ESM w badaniach przebiegu życia konsumenta
(
Sagan A.
), p. 45-57
article:
Zastosowanie analizy skupień w segmentacji użytkowników bankowości elektronicznej
(
Maciejewski G.
), p. 58-67
article:
Zastosowanie modelowania ścieżkowego w badaniu konsumpcji kolaboratywnej
(
Szymańska A. I.
), p. 68-82
article:
Przewidywanie zachowań konsumentów za pomocą analizy scoringowej
(
Trojanowski M.
), p. 83-95
article:
Wykorzystanie metodyki tzw. lejka paradygmatu do analizy wiedzy na temat konsumpcji kolaboratywnej i jej uwarunkowań
(
Małecka A.
,
Mitręga M.
), p. 96-104
article:
Wykorzystanie analizy czynnikowej do oceny wielowymiarowości uwarunkowań skłonności do mitygowania innych konsumentów jako formy zachowań obywatelskich
(
Mitręga M.
,
Dewalska-Opitek A.
), p. 105-119
article:
Zjawisko „luki czasowej” pomiędzy zmianami indeksów satysfakcji pracowników a klientów
(
Skowron Ł.
,
Skowron S.
,
Gąsior M.
), p. 120-131
article:
Kryterium płci w modelowaniu procesów budowania satysfakcji klienta
(
Gąsior M.
,
Skowron Ł.
), p. 132-141
article:
Metodyczne aspekty badań mechanizmów decyzji konsumenckich w oparciu o wieloatrybutowy model postaw i dwuprocesualny model przetwarzania informacji
(
Trzebiński W.
), p. 142-156
article:
Wykorzystanie marek rzeczywistych i fikcyjnych w eksperymentach na temat humoru w reklamie
(
Karpińska-Krakowiak M.
), p. 157-166
article:
Wykorzystanie metody Propensity Score Matching w badaniach typu desk research
(
Błoński K.
,
Putek-Szeląg E.
), p. 167-175
article:
Koncepcja siły i asymetrii siły w relacjach business-to-business w świetle wyników analizy bibliometrycznej
(
Siemieniako D.
,
Glińska E.
,
Mitręga M.
), p. 176-187
article:
Empiryczna ocena ekwiwalencji wyników badań – uwagi metodyczne i próba implementacji
(
Jaciow M.
), p. 188-196
article:
Zastosowanie neuroobrazowania w badaniach konsumentów – możliwości i ograniczenia
(
Budzanowska-Drzewiecka M.
), p. 197-210
article:
Analiza obszarów zainteresowania w oparciu o badania eyetrackingowe na przykładzie produktów marek własnych i producenckich
(
Garczarek-Bąk U.
,
Disterheft A.
), p. 211-226
article:
Koncepcja badania stoisk targowych z wykorzystaniem metody eye tracking
(
Gębarowski M.
), p. 227-236
article:
Wykorzystanie metod badań jakościowych w identyfikacji postaw młodych konsumentów wobec marek nostalgicznych
(
Grębosz-Krawczyk M.
,
Siuda D.
), p. 237-247
article:
Obserwacja jako metoda badania wybranych aspektów zachowań nabywców w sklepach wielkopowierzchniowych
(
Szymańska K.
), p. 248-257
article:
Metoda etnografii wirtualnej w badaniu społeczności marek
(
Siuda D.
,
Grębosz-Krawczyk M.
), p. 258-271
article:
Grywalizacja jako metoda zwiększenia skuteczności jakościowych badań rynku
(
Ścibor-Rylski M.
), p. 272-283
article:
Studium przypadku jako metoda badania relacji międzyorganizacyjnych w marketingowym procesie budowania marki terytorium w oparciu o kulturę – koncepcja badań
(
Rudolf W.
,
Krawiec W.
,
Szymańska K.
), p. 284-293
article:
Projekt zastosowania metody studium przypadku w nauczaniu budowania marki
(
Tarczydło B.
), p. 294-303
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.