Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Akademia Ignatianum w Krakowie, Instytut Nauk o Wychowaniu, ul. Kopernika 26, 31-501 Krakow, Poland
Journal
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
Year
2019
Volume
14
Issue
4(54)
Identifiers
Cover
Volume contents
4(54)
article:
Wprowadzenie
(
Surma B.
), p. 7-8
article:
Rozwijanie myślenia naukowego jako istotne zadanie edukacyjne wspierające harmonijny rozwój dziecka w wieku przedszkolnym
(
Kos E. A.
), p. 11-24
article:
W poszukiwaniu uwarunkowań trwałego wprowadzenia STEM/STEAM w polskich szkołach
(
Jakubowski R.
,
Piotrowski M.
), p. 25-37
article:
Narracje w edukacji STEM
(
Rostek I.
), p. 39-48
article:
Edukacja STEM a aktywność poznawcza dziecka w wieku przedszkolnym
(
Samborska I.
), p. 49-59
article:
Introduction
(
Surma B.
), p. 56
article:
Kitchen Lab for Kids. Program kształtowania umiejętności STEM w przedszkolu
(
Surma B.
,
Rosati N.
,
Menon S.
,
Fuertes M. T.
,
Farren M.
,
Maguire F.
), p. 61-70
article:
Rozwijanie umiejętności STEM w przedszkolu. Możliwości i wyzwania z perspektywy przyszłych nauczycieli
(
Zdybel D.
,
Pulak I.
,
Crotty Y.
,
Fuertes M. T.
,
Cinque M.
), p. 71-94
article:
Edukacja STEM na przykładzie warsztatów programu “Fizyka dla Smyka” realizowanych w Niepublicznym Przedszkolu Artystyczno-Językowym Hippo Art w Wieliczce. Raport z badań
(
Kranc M. A.
), p. 95-107
article:
Eye-tracking w diagnozie, terapii i edukacji dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną. Zarys problematyki
(
Kochanowicz A. M.
), p. 109-119
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.