PL EN


2017 | 489 | 416-426
Article title

Determinanty zachowań klientów w miejscu sprzedaży – wstępne wyniki badań

Content
Title variants
Languages of publication
PL EN
Abstracts
PL
Celem opracowania jest prezentacja pozamarketingowch i marketingowych determinant zachowań współczesnych nabywców, w tym zachowań w miejscu sprzedaży. Zrozumienie znaczenia tych czynników zależnych lub niezależnych od konsumenta może przyczynić się do doskonalenia kompozycji instrumentów marketingu-mix oferowanych homogenicznym grupom klientów oraz planowania powierzchni sklepowej. Ponadto celem badawczym jest ukazanie wybranych aspektów zachowań nabywców w miejscu sprzedaży. Podstawę empiryczną opracowania stanowią badania prowadzone w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego od 2016 r. Badania są realizowane wśród klientów sklepów wielkopowierzchniowych działających na terenie Łodzi z wykorzystaniem metody obserwacji. Ze względu na liczebność próby i realizowanie badań jakościowych, wszystkie zaprezentowane wyniki odnoszą się wyłącznie do badanych klientów.
Contributors
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-dbb19ea8-a27c-42af-ab55-90c741447650
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.