Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Journal
Handel Wewnętrzny
Year
2016
Volume
---
Issue
2 (361)
Identifiers
ISSN
0438-5403
Cover
Volume contents
2 (361)
article:
Handel internetowy – implikacje dla logistyki
(
Antonowicz M.
), p. 5-16
article:
Nabywanie i użytkowanie produktów technologicznych przez konsumentów 50+ na przykładzie telefonów komórkowych − wyniki badań w Polsce
(
Badowska S.
,
Rogala A.
), p. 17-30
article:
Kierunki i uwarunkowania zmian w zakresie stosowania marek należących do pośredników handlowych
(
Baran R.
), p. 31-40
article:
Postrzeganie kosztów w kanałach dystrybucji usług
(
Marcin Lipowski M.
,
Bondos I.
), p. 41-50
article:
Skłonność polskich konsumentów do angażowania się w konsumowanie bez posiadania (non-ownership consumption) – próba oceny
(
Burgiel A.
), p. 51-62
article:
Alternatywne formy konsumpcji wobec konsumpcjonizmu
(
Bylok F.
), p. 63-77
article:
Rozwój organizacji pozarządowych jako czynnik ryzyka reputacyjnego
(
Dąbrowski T.
), p. 78-89
article:
Społeczność marki jako przykład innowacji marketingowych
(
Dryl T.
), p. 90-100
article:
Stosunek młodych polskich konsumentów do produktów luksusowych
(
Dryl W.
,
de Araujo Gil L.
), p. 101-113
article:
Postrzeganie designu w opinii pokolenia Y uczelni ekonomicznych
(
Dziadkiewicz A.
), p. 114-125
article:
Marketingowa analiza komunikacyjnych walorów sloganów reklamowych miast
(
Glińska E.
), p. 126-139
article:
Konsumenci pokolenia Y – nowe wyzwanie dla komunikacji marketingowej
(
Gołąb-Andrzejak E.
), p. 140-151
article:
Wykorzystanie marketingu internetowego na rynku materiałów budowlanych – analiza stanu obecnego i perspektywy
(
Gregor B.
,
Gotwald-Feja B.
), p. 152-159
article:
Ocena marek produktów spożywczych wykorzystujących styl retro przez młodych konsumentów z Polski i Francji – wyniki badań porównawczych
(
Grębosz M.
), p. 160-171
article:
Eksperymenty naturalne w przestrzeni on-line na przykładzie platformy Allegro
(
Grzesiuk A.
), p. 172-182
article:
Pokolenie Y na zakupach – wyzwania dla współczesnego marketingu
(
Jaciow M.
), p. 183-191
article:
Rodziny opiekujące się dziećmi z niepełnosprawnością na rynku usług
(
Janoś-Kresło M.
,
Słaby T.
), p. 192-204
article:
Promocja marki w mediach społecznościowych
(
Jaska E.
,
Werenowska A.
), p. 205-215
article:
Transformacja w polskim handlu detalicznym – identyfikacja i analiza faz transformacji
(
Karasiewicz G.
,
Trojanowski M.
), p. 216-227
article:
Analiza czasu wolnego w budżecie czasu Polaków
(
Kolny B.
), p. 228-240
article:
Preferencje konsumentów w zakresie promocji sprzedaży na rynku żywności
(
Kowalczuk I.
), p. 241-253
article:
Marketing doświadczeń w instytucjach teatralnych na przykładzie Teatru Lalek Arlekin w Łodzi
(
Krawiec W.
,
Szymańska K.
), p. 254-265
article:
Postawy studentów wobec partycypacyjnego modelu kształtowania ceny „płać, ile chcesz”
(
Krzyżanowska M.
,
Tkaczyk J.
), p. 266-279
article:
Działania marketingowe ukierunkowane na absolwentów uczelni wyższych w Polsce – diagnoza głównych problemów
(
Łazorko K.
), p. 280-290
article:
Wyzwania stojące przed producentami luksusowej odzieży w dobie globalnego rynku i rewolucji informacyjnej
(
Łukaszewicz M.
), p. 291-301
article:
Tożsamość i wizerunek wymiaru sprawiedliwości – perspektywa komunikacyjna
(
Majchrzak K.
,
Dąbrowski T.
), p. 302-316
article:
Deklarowane czynniki wyboru produktu i sklepu internetowego w symulowanym teście rynkowym a satysfakcja z wyboru
(
Mącik R.
), p. 317-331
article:
Efekty reklamy telewizyjnej a skutki konsumpcji
(
Makowski M.
), p. 332-344
article:
Narzędzia marketingu rekomendacji w ujęciu teoretycznym i praktycznym
(
Niedzielska A.
), p. 345-354
article:
Geolokalizacja jako nowe wyzwanie dla podmiotów handlu detalicznego w Polsce
(
Reformat B.
), p. 355-363
article:
Determinanty rozwoju patologicznych zachowań konsumentów na rynkach finansowych
(
Smyczek S.
), p. 364-373
article:
Zakupy w sklepach sieci detalicznych mieszkańców dużych miast w Polsce
(
Sojkin B.
), p. 374-385
article:
Procesy konsumpcji – nowe tendencje i formy
(
Styś A.
,
Styś S.
), p. 386-395
article:
Badania sondażowe opinii w procesie identyfikowania pracoholizmu w organizacji
(
Szostek D.
), p. 396-409
article:
Zachowania konsumenckie osób starszych w Polsce
(
Zalega T.
), p. 410-422
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.