Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2013 | 1 | 3 | 505-515

Article title

Informatyczne systemy wsparcia biznesu kluczowe korzyści z zastosowań systemów klasy BPMS

Content

Title variants

EN
IT systems supporting business key benefits of BPMS applications

Languages of publication

PL

Abstracts

PL
Dziedzina zarządzania procesami rozwijała się bez komputerów przez ponad 100 lat (i nadal się rozwija). Systemy informatyczne ułatwiają stosowanie narzędzi będących zdobyczami tych 100 lat ewolucji. Rozwój Internetu i szybka ewolucja urządzeń mobilnych zmienia, praktycznie nieustannie, sposoby funkcjonowania przedsiębiorstw oraz wymusza przebudowę szeregu procesów w nich występujących. Systemy klasy BPMS oraz iBMPS, będące kolejnym krokiem w ich ewolucji, pozwalają organizacjom nadążać za zmianami otoczenia i zmiennymi potrzebami klientów, przysparzając wielu korzyści. Wszyscy gracze chcący być konkurencyjni lub osiągnąć dominującą pozycję na rynku powinni wspomagać swoje działanie systemami klasy Business Process Management Suite.

Keywords

Year

Volume

1

Issue

3

Pages

505-515

Physical description

Contributors

  • Mgr inż., Katedra Informatyki Ekonomicznej, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Gdański
  • Mgr, Katedra Inwestycji i Nieruchomości, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Gdański

References

  • Doroszewski W. (1958-1969), Słownik języka polskiego, Przedruk elektroniczny, WN PWN, Warszawa, http://doroszewski.pwn.pl/, dostęp dnia 07.01.2013.
  • Hammer M., Champy J. (1996), Reengineering w przedsiębiorstwie, Neumann Management Institute, Warszawa.
  • Kaplan R., Norton D. (2001), Strategiczna karta wyników jak przełożyć strategię na działanie, WN PWN, Warszawa.
  • Porter M. (1985), Competitive Advantage, Free Press, New York
  • Rummler G., Brache A. (2000), Podnoszenie efektywności organizacji, PWE, Warszawa.
  • Searle S. (2011), BPM to Reduce Costs and Improve Process Quality, http://www.gartner.com, dostęp dnia 07.01.2013.
  • Sinur J. i inni (2012), Magic Quadrant for Intelligent Business Process Management Suites, Gartner, http://www.gartner.com , dostęp dnia 07.01.2013.
  • Tokarski M. (1997), Business Process Reengineering na tle nowoczesnych koncepcji zarządzania, „Informatyka", nr 5.

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.desklight-e3cde2d3-4ea3-4361-9ef3-9d7dbef64a9b
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.