Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Journal
Pedagogika Szkoły Wyższej
Year
2016
Volume
---
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Pola dyskusji wokół wartości mniejszych ośrodków akademickich (na przykładzie cieszyńskiego ośrodka Uniwersytetu Śląskiego)
(
Olbrycht K.
)
article:
Szkoły wyższe wobec mitu indywidualizacji
(
Andrukowicz W.
)
article:
Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej Komu potrzebna jest szkoła wyższa? Indywidualność, lokalność, bolonizacja, europeizacja, 8–9 września 2016 r., Międzyzdroje
(
Felska A.
)
article:
Zaangażowanie studentów w proces kształcenia uniwersyteckiego
(
Kromolicka B.
)
article:
Zaspokajanie potrzeb i realizacja aspiracji życiowych w trakcie studiów wyższych – opinia studentów pokolenia „Z”
(
Wrzochul-Stawinoga J.
)
article:
Kilka uwag o zadawaniu pytań i ich roli w dydaktyce akademickiej
(
Sajduk B.
)
article:
Funkcjonowanie studentów we współczesnej rzeczywistości uniwersyteckiej
(
Chorab M.
)
article:
Między przetrwaniem a przemianą. Szkoła wyższa wobec fundamentalnej aporii
(
Nowak-Dziemianowicz M.
)
article:
Czy studenci są homo oeconomicus? Ekonomiczne motywy podejmowania studiów wyższych
(
Jarecki W.
)
article:
Defnition of Learning Outcomes by University Teachers in the Context of the National Qualifcations Framework of the Slovak Republic
(
Kosturková M.
,
Ferencová J.
,
Šuťáková V.
)
article:
Szanse i zagrożenia emancypacji poprzez edukację w szkole wyższej
(
Czerepaniak-Walczak M.
)
article:
Społeczeństwo wychowujące w zagrożeniu? Kryzys jako źródło nadziei. Zaproszenie do dyskusji
(
Kwieciński Z.
)
article:
Recenzja książki: Dorota Pauluk, Ukryte programy uniwersyteckiej edukacji i ich rezultaty. Doświadczenia studentów pedagogiki, Kraków 2016, ss. 344
(
Mikut M.
)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.