Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Rzeszowski
Journal
Edukacja-Technika-Informatyka
Year
2014
Volume
5
Issue
2
Identifiers
ISSN
2080-9069
Cover
Volume contents
2
article:
Spis treści
, p. 3-7
article:
Wprowadzenie
(
WALAT W.
), p. 9-12
article:
Nowoczesne technologie w oświacie i edukacji
(
FURMANEK W.
), p. 15-26
article:
Informatyk humanista
(
RACZYŃSKA M.
), p. 27-31
article:
Edukacja coraz bardziej mobilna
(
PIECUCH A.
), p. 32-41
article:
Rzeczywistość wirtualna w procesie kształcenia technicznego
(
KĘSY M.
), p. 42-47
article:
Porovnání vztahu učitelů k informačním a komunikačním technologiím mezi roky 2004 a 2014
(
CHRÁSKA M.
), p. 48-53
article:
Rola nauczyciela i motywacji w procesie kształcenia członków społeczeństwa informacyjnego
(
GMOCH R.
,
NOWAK J.
), p. 54-60
article:
Współczesne technologie informacyjne źródłem przemian zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej
(
MYŚLIWIEC K.
), p. 61-66
article:
Úloha a užití softwarů v odborném vzdělávání
(
RUDOLF L.
), p. 67-73
article:
Nowe technologie we wspomaganiu rozwoju dzieci i młodzieży ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
(
KOWALUK-ROMANEK M.
), p. 74-81
article:
Technologie informacyjno-komunikacyjne w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(
CZERSKI W.
), p. 82-87
article:
Condition of first-year students’ didactic adaptation within educational environment enriched with information and communication technologies
(
ISHCHUK N.
,
LIESOVYI V.
), p. 88-94
article:
Information and communication technologies in teaching and learning english as foreighn language
(
KOZLAKOVA G.
,
STRELCHENKO O.
), p. 95-101
article:
Projektová výuka mediální výchovy
(
KAPOUN P.
,
OUJEZDSKÝ A.
), p. 102-109
article:
Wybrane technologie informacyjne dla edukacji – zarys problematyki
(
FURMANEK W.
), p. 113-126
article:
Zvyšovanie kvality vyučovacieho procesu pomocou interaktívnych elektronických úloh
(
STADTRUCKER R.
,
ĎURIš M.
), p. 129-133
article:
Funkcja nowoczesnych aplikacji informatycznych w realizacji projektu inżynierskiego na przykładzie dydaktyki szkoły wyższej
(
PRAUZNER T.
), p. 134-140
article:
Aplikacje pakietów programowych w dydaktyce przedmiotów technicznych
(
PTAK P.
), p. 141-146
article:
Multimediálna podpora technického vzdelávania
(
DEPEŠOVÁ J.
), p. 147-152
article:
Zastosowanie multimedialnej aplikacji z elementami symulacji komputerowej w kształceniu inżynierskim
(
KOSICKA E.
,
LIS R.
), p. 153-158
article:
Wybrane problemy edukacji technicznej z wykorzystaniem symulacji komputerowej na przykładzie korelacji wagi pojazdów ciężarowych i użycia infrastruktury drogowej
(
BUGDOL M.
,
KONIOR A.
), p. 159-164
article:
FLOODLOG as the project on the use of GIS in the security practice and flood crisis management education
(
KELEMEN M.
,
BLIŠŤANOVÁ M.
), p. 165-169
article:
Implementace 3D tisku do vzdělávání na FPE ZČU v Plzni
(
KROTKÝ J.
), p. 170-175
article:
Interaktivní tabule interwrite ve výuce
(
ROJÁK A.
), p. 176-180
article:
Nové technológie – interaktívna tabuľa SMART Board vo vyučovaní fyziky
(
ŠTERBÁKOVÁ K.
), p. 181-186
article:
Interaktívna tabuľa v edukačnom procese, interaktívny systém eBeam Edge
(
ŠOLTÉS J.
), p. 187-192
article:
Nástroje programu ActivInspire a ich využitie v predmete Technika na ZŠ s využitím interaktívnej tabule
(
BENDÍK M.
,
ĎURIŠ M.
), p. 193-200
article:
The application of information and communication technologies in teaching vocational subject Electrotechnics
(
ĎURIŠ M.
,
BENDÍK M.
), p. 201-212
article:
Elektronická učebnica z pracovného vyučovania pre učiteľov primárneho vzdelávania
(
VARGOVÁ M.
), p. 213-217
article:
Průzkum v oblasti využívání multimédií v hodinách literární výchovy na 2. stupni ZŠ
(
DOBEŠOVÁ P.
,
SZOTKOWSKĐ R.
), p. 218-223
article:
Začleňovanie interaktívneho obsahu do výučby techniky pre nižšie sekundárne vzdelávanie
(
LĐTECKÁ J.
,
ŠOLTÉS J.
), p. 224-228
article:
Chatterbot – wirtualny doradca: istota technologii, możliwości zastosowań edukacyjnych
(
FURMANEK W.
,
Lib W.
), p. 231-237
article:
Uczenie się wspomagane metodami i narzędziami ICT w perspektywie dyskursu konektywistycznego
(
BARON-POLAŃCZYK E.
), p. 238-244
article:
Wykorzystanie teorii małych światów w e-learningu
(
GRABOWSKI F.
,
PASZKIEWICZ A.
,
BOLANOWSKI M.
), p. 245-251
article:
SaaS jako element chmury obliczeniowej w pracy studenta
(
KULASA J.
,
NIZIOŁ A.
), p. 252-258
article:
Nauczyciel w sieci
(
RUSZAJ Z.
), p. 259-264
article:
Webinar jako nowoczesna forma kształcenia pracowników
(
WAWER M.
), p. 265-270
article:
Podpora výučby techniky národným projektom „Dielne“ a IKT vo výučbe
(
PAVELKA J.
), p. 271-277
article:
Nová forma výuky – adaptivní e-learning
(
KOSTOLÁNYOVÁ K.
), p. 278-283
article:
Jakość kształcenia a zastosowanie e-learningu w szkole wyższej – pilotażowe badania ewaluacyjne
(
MORAŃSKA D.
), p. 284-289
article:
Pozytywne i negatywne zmiany w funkcjonowaniu szkoły wyższej pod wpływem e-learningu
(
WALAT W.
), p. 290-300
article:
Analýza aktivit studentů v e-learningových kurzech
(
NAGYOVÁ I.
), p. 301-307
article:
Edukacja matematyczna wspomagana e-learningiem
(
KANDZIA J.
), p. 308-314
article:
Methods for creating academic Internet-resources for it students’ indyvidual work management
(
GLAZUNOVA O.
,
VOLOSHYNA T.
), p. 315-321
article:
Język Internetu i SMS-a zagrożeniem dla stylistyki języka polskiego
(
GARWOL K.
), p. 322-327
article:
Systemy komputerowe w kształceniu e-learningowym
(
ORDON U.
,
SOŁTYSIAK W.
), p. 328-333
article:
Metody i środki zapewnienia dostępu do specjalizowanych zasobów laboratoryjnych
(
BOLANOWSKI M.
,
PASZKIEWICZ A.
), p. 334-341
article:
Course Syllabus: Developing the Social Education Information Network
(
KOVALEV E.
,
SALEH H.
), p. 342-344
article:
The application for learning launguages on the base of mobile platforms
(
ALEXANDROV D.
,
SALEH H.
,
TAHAAN O.
,
ALEXANDROVA E.
), p. 345-347
article:
Organizacyjne aplikacje mobilne jako źródło informacji
(
KWIATKOWSKI B.
,
PĘKALA R.
,
TWARÓG B.
,
GOMÓŁKA Z.
,
MICHNOWICZ M.
), p. 348-353
article:
Aplikacja mobilna – informator uczelniany
(
MICHNOWICZ M.
), p. 354-357
article:
Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów
(
WCISŁO D.
,
BŁASIAK W.
,
ANDRZEJEWSKA M.
,
GODLEWSKA M.
,
ROSIEK R.
,
Bożena ROżEK B.
,
SAJKA M.
,
STOLIŃSKA A.
,
PĘCZKOWSKI P.
), p. 361-367
article:
Reakcja źrenicy jako wskaźnik przetwarzania informacji podczas rozwiązywania zadań testowych z zakresu nauk ścisłych
(
ROSIEK R.
,
SAJKA M.
), p. 368-374
article:
Wiedza potoczna: pomoc czy przeszkoda? Eye-trackingowa analiza rozwiązań zadania z zakresu nauk przyrodniczych
(
SAJKA M.
,
ROSIEK R.
), p. 375-383
article:
Wykorzystanie badań eye-trackingowych do analizy procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego jednokrotnego wyboru
(
ROŻEK B.
), p. 384-390
article:
Prakseologiczno-ergonomiczny aspekt wykorzystania technologii informacyjnych w rozwijaniu kultury pracy na przykładzie metody „Temat_Projekt2” (TP2)
(
PIĄTEK T.
), p. 391-398
article:
Vizuální modelování v diagnostice technologického myšlení a usuzování technologií Eytacking
(
Václav TVARŮŽKA V.
), p. 399-405
article:
Ocena wykorzystania technologii informatycznej i komunikacyjnej w edukacji na podstawie praktyki dydaktycznej w szkole średniej
(
ŚWIERZY W. M.
), p. 406-412
article:
Applying information technologies while studying “Numerical Methods and Computer Simulation” section of the “Computer Science and ICT” Middle School Program
(
MEDVEDEV Y.
,
NIKOLAEVA I.
,
DAVLETYAROVA E.
), p. 413-418
article:
Wykorzystanie mitm i dnsspoof do przechwycenia sesji komunikacyjnej
(
WOŁOSZYN J.
), p. 419-424
article:
Wykorzystanie sztucznych sieci neuronowych do prognozowania wyników meczów piłkarskich
(
BARTMAN J.
,
BAJDA K.
), p. 425-431
article:
Autorzy
, p. 432-437
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.