Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Journal
e-mentor
Year
2014
Volume
---
Issue
5 (57)
Identifiers
Cover
Volume contents
5 (57)
article:
Kongres Rozwoju Edukacji - spotkanie środowiska akademickiego
(
Dąbrowski M.
,
Mischke J. M.
,
Piotrowska D.
,
Zając M.
,
Zieliński W.
), p. 5-8
article:
Tutoring jako alternatywna metoda pracy z uczniami zdolnymi w szkole
(
Baranowska A.
), p. 10-19
article:
FUNcube, czyli e-learning z kosmosu
(
Korzan D.
), p. 20-24
article:
Efektywność przyswajania słownictwa specjalistycznego w języku angielskim jako obcym: porównanie dwóch działań dydaktycznych opartych na nauczaniu komplementarnym
(
Lesiak-Bielawska E. D.
), p. 25-32
article:
E-learning na uczelniach publicznych i niepublicznych: perspektywa studentów wybranych kierunków ekonomicznych
(
Komańda M.
), p. 33-38
article:
E-learning na fali przemian
(
Pawłowska O.
,
Pawełczak M.
), p. 40-42
article:
Analiza indeksu mglistości tekstu w raportach ewaluacyjnych strategicznych programów badawczych w obszarze innowacji technicznych
(
Łopacińska L.
,
Wnuk U.
), p. 43-49
article:
Wyzwania zarządzania wiedzą w zespołach wirtualnych
(
Miroński J.
), p. 50-55
article:
Wspólnoty praktyków w organizacji wymiaru sprawiedliwości - nowoczesny model doskonalenia zawodowego dla kadry zarządzającej sądownictwa
(
Banasik P.
), p. 56-61
article:
Czy adaptacyjne zarządzanie procesami biznesowymi to metoda pozwalająca na zdobycie przewagi konkurencyjnej?
(
Gawin B.
,
Marcinkowski B.
), p. 62-73
article:
Europejskie postępowanie w sprawie drobnych roszczeń jako przykład dążenia do elektronizacji procedur transgranicznych
(
Łuczak-Noworolnik L.
), p. 75-84
article:
„Careful with that axe, Eugene”
(
Wielbut V.
), p. 85-89
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.