Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
9
Journal
Góry, Literatura, Kultura
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Wroclawskiego
Year
2015
Identifiers
Volume contents
9
article:
Od Filipa V Macedońskiego do Horacego de Saussure’a, od Horacego do Albrechta Hallera. O dziejach poznawania i zdobywania gór
(
Kolbuszewski J.
), p. 11 - 50
article:
Benedyktyni na górach, cystersi w dolinach — usytuowanie polskich klasztorów jako element tradycji i współczesnej komunikacji wizerunkowej
(
Borkowski I.
), p. 51 - 65
article:
Cmentarz Symboliczny pod Osterwą. Miejsce pamięci i tekst kultury
(
Jarzębowski H.
), p. 67 - 80
article:
Elitaryzm środowiska polskich taterników w dwudziestoleciu międzywojennym na przykładzie biografi i Wincentego Birkenmajera
(
Praczyk M.
), p. 81 - 91
article:
Od szałasu do apartamentowca
(
Moździerz Z.
), p. 93 - 115
article:
„Góry te kryją w sobie niejakiś postrach, z ozdobą złączenie...” Obraz Alp w świetle relacji podróżniczej Teofi li Konstancji z Radziwiłłów Morawskiej
(
Król K.
), p. 117 - 135
article:
Karkonosze i ich mieszkańcy w świetle wybranych osiemnastowiecznych relacji z podróży
(
Pacholski J.
), p. 137 - 154
article:
Góry Kaukaz w poezji zesłańczej Tadeusza Łady-Zabłockiego
(
Gadamska-Serafin R.
), p. 155 - 190
article:
„Aby wszędzie być i wszystko widzieć”. Doświadczanie miejsc i siebie w trakcie górskich podróży. Relacje Ślązaków
(
Kossakowska-Jarosz K.
), p. 191 - 204
article:
Fłojera grała pierwsza. Muzyka w Na wysokiej połoninie Stanisława Vincenza a muzyka huculska
(
Żmidziński J.
), p. 205 - 224
article:
Ferdynand Antoni Ossendowski o Hucułach
(
Tałuć K.
), p. 225 - 236
article:
Wspinaczka w wersji cyfrowej: droga od prostej symulacji do atrakcji w grach wideo
(
Flamma A.
), p. 237 - 246
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.